You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login

Video player is disabled while the embed window is open.

Copy and paste the HTML code below:


Color:
Size: X


|

| |

John Rempel - Team Wolf

http://teamwolfbike.com http://vimeo.com/5369076 "Like" http://facebook.com/brockandersonmedia to stay updated!

153 Comments

  • + 33
 music?
  • + 7
 nice vid vod!
  • + 5
 well ill tell you what VOD
  • + 16
 That trail looks like so much fun! Smooth riding as well, got me pumped to ride. This would be a cool VOD.
  • + 2
 that was a sweet video and i really want those 66
  • + 7
 Good video, well shot and well ridden. Great location.
  • + 6
 props to builders, trail seems legit
  • - 5
flag nouser (Oct 12, 2009 at 1:29) (Below Threshold)
 ^^ THAT 66.
  • - 9
flag bikebuster (Oct 12, 2009 at 1:35) (Below Threshold)
 looks like a lot of fun to ride those trails...this was the definition of freeride!!!!
  • + 21
 if my life falls apart ill just move to canada and ride all day, every day. sweet vid.
  • + 7
 I want ur trails...
  • + 0
 loner! lol jk nice vid.
  • - 2
 song is help im alive by metric, some remix or something
  • - 2
 what is the fork he is riding?
for the free ride section?
  • + 1
 marzocchi 66 ata
  • - 1
 yo mommma fight!
  • + 1
 shame about the remix of the song. the cinematography was rad tho!:P
  • + 2
 mt sumas is sick YEAH! TEAM WOLF!
  • + 1
 a real down-to-earth video and I like your bikes, dude
  • + 5
 wow the transition from DH to DJ was incredible, i barely realized it happened, nice edit
  • + 2
 why thank you.
  • + 3
 Dude, I think about 4,000 of those views are from me Smile
  • + 5
 damm you Canadians and your fucking amazing trails
  • + 5
 its not like you dont have good trails in the states...
  • + 6
 Says the guy from California Facepalm
  • + 9
 I hate how all the good canadian trails are in one little section of our huge country. So many people say "Oh man Im so moving to Canada, such sick trails", because someone is going to end up moving to Nunuvut or something and im going to laugh my ass off. Yearlong winter FTW Razz
  • + 8
 I was in Vancouver a couple of times and I really have to say that this is different riding over there.The forest you build your trails in is so amazing.
here in Germany we have our bikeparks with a lift but I would prefer the North shore and push my bike uphill. And I would soo love to move to Canada(Vancouver or Rossland)If you live there you can just hike up the mountain and ride afterwork.
Amen
uups I forgot nice vid though
  • + 3
 mannn my favorite edit from you forsure!! soooo sick!
  • + 1
 haha thanks Karl!
  • + 2
 That trail looks absolutely mint! Vids like this make me want to move abroad!!
  • + 1
 sweet vid dude, u got some skills man, but how wide are those bars????!!!! lol
oh and dude, sack those skinny jeans u are wearing at the end lol
  • + 1
 I love the Bear Mountain Race course, Devils Throat and Time Killer! check out my Helmet cam videos of them!! You rode it really smooth!! nice
  • + 2
 Man 2:00-2:07 looked really fun! I wanna go biking. Nice Vid good and riding/editing.
  • + 2
 so cool, I could watch that all day. I liked the music, it matched the flow
  • + 2
 what camera did you guys used?? omg i get always inpressed with these videos quality.
  • + 1
 Nice riding.....looked flowy w/ a good mix of terrain. That's the kind of riding I love to do.....flowy w/ jumps and some tech gnar to keep you honest!!
  • + 2
 this was my ferst vid i fevritid Smile
  • + 2
 awesome! i'm glad you liked it! Smile
  • + 2
 Awsome riding, and trails!
  • + 2
 another sick vid, good work keep it up tup
  • + 3
 VOD maybe?
  • + 2
 very well done.......vod.........props
  • + 2
 I just got out of A&E and I wana go ride. Great trails, nice vid guys.
  • + 1
 haha john i dont even ride the mountains much any more and u made me wanna ride Big Grin
  • + 2
 Yeah John!! Yeah Brockley!
  • + 2
 You made me wanna ride bear so much, i just had to go rip it today Razz
  • + 2
 smooth ride... lovely trail...
  • + 2
 i wish i had places like those to ride.
  • + 1
 Would you tell me what kind of camcoder you are using? Brand, etc.. Thanks a lot!
  • + 1
 Sony HVR-A1U
  • + 2
 i think kona should buy this video as a stinky promo.
  • + 2
 I like the looks of those trails. Greaat riding too.
  • + 1
 Yeah me too but th emusic sucks ass
  • + 1
 good editing. vod material idk
  • + 1
 what remix of the song is this? cant get it at itunes! where else?
  • + 1
 try hypemachine.com, it's The Twelves remix.
  • + 2
 excellent video!
  • + 1
 Where is this? Sick vid!!
  • + 0
 nice video and track dude did you build it yourself?

looks a bit like our local place
  • + 1
 great job, one of the better vod's in the past while
  • + 1
 Great trails, amazingly smooth rider......
  • + 1
 cool vid. all those all stock konas look like them?
  • + 1
 just awesome man, good riding and some nice shots! keep at it!
  • + 1
 Wow amazing! What mountain was that Freerider on?
  • + 2
 It was the downhill race course on Bear mountain in Mission.
  • + 0
 Any chance you know where the really flowy dj section is?
  • + 1
 That part I don't know. But if you find out I would like to know too!
  • + 1
 Looks like the same type of forest as bear.
  • + 2
 It's probably in the same general area. There is so much forest to hide jumps in though that you could look for years and never find it.
  • + 1
 Would love to ride this trail !!!
  • + 1
 this is good. its such a funky vid. great work!
  • + 1
 it cuts out at like the half way point thats gay
  • + 1
 I really like this video too
  • + 2
 Nice video Wink
  • + 1
 i like the trails, where is this?
  • + 1
 Bear Mtn in Mission, BC.
  • + 1
 what's the name of the song???
  • + 1
 Where is the first trail?? looks soo sick
  • + 1
 NICE TRAIL NICE BIKE NICE VID DEFO VOD
  • + 1
 looks so fun, u were pinning it, no goggles!
  • + 1
 ya bear mountain opening sweet
  • + 1
 i love bear mountain. it is so much fun
  • + 1
 the things I would do for dirt like that....
  • + 1
 TOP video, typing this whilst grabbing my shovel!
  • + 1
 u ve got f*ckin nice places to ride! i'd like to have the same oneWink
  • + 1
 Nice tracks! some good ridin aswell Smile
  • + 1
 siick brock, and yea john
  • + 1
 cool movie Smile but music a bit strange Blank Stare
  • + 1
 that trail looks soo smooth VOD
  • + 1
 Brock you film this same trail so much! haha! sick video.
  • + 2
 it's a good trail! haha thanks man
  • + 2
 i like the trail its so nicely groomed
  • + 1
 whats the second trail?
not fof or the bear dh
  • + 1
 Devils throat, it's on Sumas
  • + 1
 that was sooo smooth
  • + 1
 nice bike
  • + 1
 awsome vod!!
  • + 0
 great vid Wink Big Grin

i like the new kona cowan Smile
  • - 1
 thts not a cowan?
  • + 0
 its a 2009 kona stinky deluxe(green) and a 2009 kona bass(purple)
  • + 2
 It Reduces Brake jack so when you are going down insane terrain you will be able to brake without ripping your rear triangle appart
  • + 1
 how that vod
  • + 0
 cool..
  • + 1
 sick video
  • + 1
 great vid m8!!
  • + 1
 Sweet !!!
  • + 1
 this guy is smoooooth
  • + 0
 Song is Help I'm Alive - Metric, The Twelves remix
  • + 1
 Where are dirt jumps????
  • + 1
 i love the vid
  • + 1
 VOD!
  • + 1
 sweet
  • + 1
 nice track and riding Wink
  • + 1
 good work john
  • - 1
 trails looks soo mint, but the music is garbage metric is a good but this stupid edit of it sounds gay
  • + 1
 I LIKE IT :O
  • + 1
 sick such a good vid
  • + 1
 niceeeee love it
  • + 1
 VOD
  • + 1
 Sick..VOD!! sweet vid...
  • + 2
 love the filming angles great vod!!!!!!
  • + 1
 sweet.
  • + 1
 hey what is the
song?
  • + 0
 SICK REMIX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • + 1
 Into the favesSalute
  • + 1
 Sweet wide bars!!!!
  • + 1
 That's a paradise...
  • + 1
 Me like!
  • + 1
 Well done! i am jealous!
  • + 0
 that was the best pod in a while
  • + 1
 where is this?
  • + 1
 Nice Vid Wink
Song?
  • + 1
 very nice
  • + 0
 cool trial !
  • - 2
 i dont get it pretty much all of the vod's are downhill??? still a nice video but really gay music
  • + 0
 VOD!
  • - 1
 Nice trails, nice vid, but bad, bad music...
  • + 0
 Coooooooooollllll!!!Big Grin
  • + 0
 dope vid brah Razz
  • - 1
 makes me wanna go out and ride, definitely POD worthy!
  • - 1
 nice riding but i must say not a very good song.
  • + 3
 How can you not like Metric?
  • - 1
 I think with a rock music wanna be sicker
  • - 1
 sick your trails look so fatt.
  • + 2
 We feed them lots of granola...
  • + 0
 VOD!!!
  • - 2
 cool
  • - 1
 Chea bro. That was dope!
  • - 1
 stupid music OMFG

Post a Comment




Copyright © 2000 - 2020. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv56 0.017425
Mobile Version of Website