You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login

Video player is disabled while the embed window is open.

Copy and paste the HTML code below:


Color:
Size: X


|

| |

that's right!

woach team summer video rider : louis lhomel felix marquette

92 Comments

  • + 27
 ouiiiii montreal!!!!!!
  • + 7
 MTL!!!
  • + 6
 Une vidéo très sympa, continuez les gars ! Good job, that's a great video !
  • + 7
 Sick vid. Keep it up guys.
  • + 12
 did someone rerecognize the wallride from kranked 4 at 215.2???
  • + 4
 WHAT !? second quebec VOD this week ? nice ! ''ahh mon orteil!'' loll
  • - 18
flag the-masked-rakist (Sep 26, 2008 at 7:59) (Below Threshold)
  • + 3
 MY TOE!! ahahh really nice video sick street riding!
  • - 6
flag downtheline (Sep 26, 2008 at 9:11) (Below Threshold)
 Dam Frenchies always falling off on that table top orientated dirt jumps and cool drop to start. I want that park.
  • + 1
 Well edited!
  • + 1
 OH OUAIS! montreal, ste fucked up le video bravo la
  • + 1
 2nd song?
  • + 0
 non le dirt c le Notre. c'est a brossard. tu prend tachero tu tourne sur rome tu dépasse le dix 30 pi c la bas de plein air de brossard. On c'est éceurer des tit criss feque on na faite des kick en bois vmt bien shaper. les jump son pas mal plus gros.
  • + 1
 If the guy weren't wearing a helmet at 76.8 he'd fucked up! He hit the head so strong at the concrete!! Though, good vid! Props!
  • + 0
 I was thinking "why is he staring at that tiny drop for so long?" and then all the sudden he busts out a 360 Big Grin
the first guy was so good I should've seen it coming
  • + 1
 They should split the vid in two, that way they could name the crash reel "That's Wrong!"
  • + 0
 this looks like a bmx video from the nineties....... come guys if your going to ride street have some style please dont give street mtn biking a bad name
  • + 0
 nice wish I had the balls to try that shit on concrete, dirt I dont mind but man I am getting too old to hit the concrete. solid vod!!
  • + 2
 caaaaaaaaaliccccccceeeeee
  • + 0
 Yea, I thought I saw that wall ride before somewhere.. and I guesse I did..
  • + 1
 79.5, and thats why we wear helmets! =P
  • + 0
 Solid vid, and great song selection. Thats MTL Olympic stadium for whoever was wondering about the wallride from Kranked.
  • + 1
 his seat is so high, nice video.
  • + 0
 some of the unsmoothest riding i've ever seen! Indians and tailtapped 3's.. Great Edit though!
  • + 2
 ya gotta start somewhere....certainly better than sitting on your arse and critiquing
  • + 1
 those indian givers killed the whole thing
  • + 0
 lol a la fin mon orteil malade ya le bras tout brun surment tout sratché pis ya mal a lorteil.
  • + 1
 that felix guy needs to lower his seat like a mofo
  • + 0
 best tailwhip stack ever! ahahah vod for amusement as well as some decent riding
  • + 1
 la piste de dirt c tu wood land
  • + 0
 I always listen to the lyrics and type them into google until I get a song name. you guys should try it! hah
  • + 1
 whats the song at 44.9 by the way thats some sick riding
  • + 0
 those frames are shit mine broke two
  • + 0
 i officially am motivated to go do work today!
  • + 0
 bikes biking good i think shit song all right vid
  • + 0
 get your indian givers out. good vid though
  • + 0
 Shawn Lee - Kiss The Sky

^^ one of the tracks
  • + 0
 I love that song i have it in all the videos i make hahah
  • + 0
 i enjoyed that! thanks. good edit. the crashing was refreshing, tbh.
  • + 0
 let's go un autre video du Québec
  • - 1
 ohh!! Nice very nice amazing The video it´s very good the effects in the video ar nice
  • + 0
 that was awesome riding tup and filming nice work.
  • + 0
 one of the better pods lately
  • + 0
 That's it! I'm moving to Montreal tomorrow! Wink
  • + 0
 this video inspired me 2 somethin like this lol
  • + 1
 ns les gars mtl!!
  • + 0
 that hip hop song is Nas- surviving the times
  • + 0
 nice Big Grin whats the first song?
  • + 0
 nice VOD!! realy nice! good work!
  • + 1
 solid entertainment!
  • + 0
 real sweet makes me want to try ridin street
  • + 0
 That was a great video! VOD!
  • + 1
 "mon orteil"... lol!!!
  • + 0
 its been a while sence iv seen a good street pod =] its very nice =]]]
  • + 0
 What's the name of the songs ??
  • + 0
 THe very last one was Crucial by k-os
  • + 0
 nice nice
  • + 0
 nice guysSmile
  • + 0
 sick 360s
  • + 0
 Sick Vid Props.
  • + 0
 very good video!!!!
  • + 0
 sweet movie guys
  • + 0
 sick video
  • + 0
 def kicks ass!
  • + 0
 Nous sommes beau
  • + 0
 FREEENCHIES ROCK!!!!
  • + 0
 like the pain..
  • + 0
 sick!!!!!!
  • + 0
 Nice VOD boys !
  • + 0
 gr8 vid guys!
  • - 2
 idunno i prefer mountain bikes in the dirt, but the rideing was still good along with the editing and filming.
  • + 0
 hmmmm
  • + 0
 Soung List, Please!!!!
  • + 0
 NAS forever
  • + 0
 "Song"
  • + 0
 distinctly average
  • + 0
 Nice video, well edited
  • + 0
 Sweet video les boys
  • + 0
 lol at 299.1
  • + 0
 very good
  • - 3
 fuckin niggers
  • - 1
 that was a shitty vid...
  • - 2
 that video sucks shouldnt be vod
  • - 1
 props man nice ridin
Below threshold threads are hidden

Post a Comment




Copyright © 2000 - 2020. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv65 0.017982
Mobile Version of Website