You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login

Video player is disabled while the embed window is open.

Copy and paste the HTML code below:


Color:
Size: X


|

| |

A Day in Santa Cruz

Ridin on a fine Wednesday. Banshee Bikes/Gamut USA/Straitline/Nuke Proof/Geax/Scotts Valley Cycle Sport/Division 26 Clothing/X-Fusion The Village Green Preservation Society-The Kinks/Like a G6-Far East Movement s

45 Comments

  • + 13
 The scene where you hit the cone is priceless.
  • + 2
 dude it made me laugh so damn hard hahahahhaa
  • + 1
 GO JACK! nothing can stop us from riding our bikes!
  • + 7
 i wanna come ride there so bad!
  • + 5
 cruise down this winter!
  • + 3
 Maybe actually! I grad in january.
  • + 3
 ooo that's primetime to come. last year was a bit stormy but everything's usually running dialed that time of year.
  • + 2
 Ok sick. Il definitely try. I remember garret saying hes going
  • + 1
 come out for a week in christmas break!
  • + 1
 Before Christmas or after?
  • + 1
 probably the week after christmas, i haven't decided completely but ill let you know
  • + 4
 gettin rite drigtyyyyyyy
  • + 4
 VOD!
  • + 2
 ya jack i like the song, and your style, in this vid, what cam you got going there, the sony sr 12 ? fat tricks and snap style
  • + 2
 i just heard this song on the the radio and said to myself 'oh damn this is perfect for a biking video'. thanks jack!
  • + 2
 thanks! it's a Sony HDR-XR500V
  • + 3
 burito porn lol
  • + 2
 the song made it sooo sick!
  • + 3
 ahah i love when he rally's the cone XD
  • + 3
 12:00 - 12:07, time well spent
  • + 3
 super sick man keep it up
  • + 3
 Cool vid! So that's how to get by the road block on Highway 9 : )
  • + 4
 so sick!
  • + 3
 yeah, love the riding, hate the shadowy border
  • + 3
 yeah son! sickest video i've seen from you dude...keep killing it!
  • + 3
 so sick!! hahaa lovin the car entrance. lol
  • + 2
 haahaha nice vid and cool riding
  • + 2
 Watch out for that pylon!
  • + 3
 Awesome!
  • + 2
 Wheres the first dh trail??
Whats it called!?
  • + 3
 sick vid and riding!
  • + 2
 Yeaaah, gnarly whip!!
  • + 2
 love the drift
  • + 1
 hahaha bustin' right through the blockade.
  • + 1
 f*ck doors and pylons these days anyway.
  • + 1
 great riding. but didn't care for all the vignetting.
  • + 2
 like a g6
  • + 1
 got me soooo stoked to shred. too bad my derailleur is fuuuuucked
  • + 2
 Killing it Fogel!
  • + 2
 hahah that songs awesome
  • + 1
 sick dirt jumps
  • + 0
 nice vid, love the song, VOD
  • + 1
 VOD!

Post a Comment




Copyright © 2000 - 2019. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv65 0.022924
Mobile Version of Website