You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login

Video player is disabled while the embed window is open.

Copy and paste the HTML code below:


Color:
Size: X


|

| |

Specialized AllRide at Pro GRT #1

Specialized AllRide at Pro GRT #1. If you like the video then please like Trigger Vision on Facebook! http://www.facebook.com/triggervision

93 Comments

  • + 35
 SO sick!! this deserves VOD hands down. Laughed at the end, good job on everything.
  • + 3
 agreed! VOD all the way! sick ending!
  • + 5
 yeah it deserve vod and video of the month too
  • + 3
 hahaha CLASSIC!
  • - 37
flag konadona (Apr 27, 2011 at 6:42) (Below Threshold)
 Bugger me edward cullen is so attractive!
  • + 12
 Tyre selection for vampire slaying? Maxxis High Roller to send that head rolling high!
  • + 8
 Holy Roller seems more applicable Razz
  • + 11
 @Konadona, Edward Cullen is MUCH more attractive with his head whacked off!
  • - 15
flag mawfaw (Apr 27, 2011 at 12:57) (Below Threshold)
 Yeah id whack his head off, eat him sick out his dead corpse and rape the living f*ck out of the remains! Whos with me?
  • + 13
 ew.
  • + 1
 that end was soooo fucking awesomeeeeeee vod all the way
  • + 3
 That was awesome! Love videos that have a little bit of a storyline to them
  • + 15
 i love you cierra smith!!
  • + 8
 Shes 15 mate. Im sure the guys in jail will love you!
  • + 5
 id go to jail for that.. lawls
  • + 8
 that was sick i wish they got the video of the guy doing a no foot can can to edwards face.
  • + 8
 nice hitting his face at the end!!!!!!!!!!!!
  • + 2
 manuel, that wasn't a nfc, it was a nac-nac...learn your tricks
  • + 2
 I think you should re read his comment. He said " I wish"
  • + 7
 Finally somebody slaped him in the face hahaha...!"IN YOUR FACE!!!"
  • + 2
 hahahaha
"There everywhere. Look theres a wherewolf right there!... No thats just Grame Pitts"

"WOODEN STAKES AND GARLIC"
-Christian. hahaha
  • + 1
 "That Sh** on your lip has some Sh** on its lip!" "Is that why no puff puff? Pass the Dutchie my friend. This is nothing. I cut myself shaving!" Valtrex FTW
  • + 1
 hahaha cool video.... it maybe cooler when wesley snipes rides the bike and whips that cardboard.....wuahahahaha funny video.... cierra smith...hehehehehehe
  • + 4
 deffinately deserves VOD!
  • + 3
 really good, fun video!
  • + 1
 nicerecovery at 2:50
  • + 1
 Brilliant, hahahaha. Anyone remember Mud Cows when they do the same thing to the big Will Smith cut out? hahaha
  • + 2
 scary... i saw dat vampire on my trail 2!
  • + 1
 this is just got to be a VOD just for the whip into tht vampiers face HAHAHA
  • + 2
 This video diserves VOD
Awesome vid, and so funny Razz
  • + 2
 Dude. Where's the whip'ometer. ?????????
  • + 1
 Nice video! Watching some sick mountain bike riding and playing Where's Waldo at the same time.
  • + 2
 3:54 is the sickest,haha!
  • + 3
 hahaha the sound is awesome
  • + 2
 great shot at 2.00. Nice work Sir.
  • + 1
 I preferred 1.39
  • + 1
 For a second i though the cardboard cut out was a real person when he whipped it :L
  • + 1
 thaankk god for knocking off edwards head! Big Grin
  • + 1
 Nice VOD x) Nice whip to headshot on the vampire ahaha Razz
  • + 1
 lol at christians comment
  • + 1
 knew it would get VOD as soon as i saw it, great vid Big Grin
  • + 1
 When he snaped the vampire's head I was like HAHA HELL YEAH
  • + 1
 if they got rid of that cardboard pillock it would be a great video
  • + 1
 i think he broke his camera
  • + 1
 Why the hell is Cierra single!!! ily.
  • + 1
 what was the point in the twilight guy everywhere
  • + 1
 haaaaaaaaaa vampire got whipped to shit btw mint vid
  • + 1
 stoked to see cullen get shat on!
  • + 1
 hahaha really fun end
somebody is watching meeee (Cool
  • + 1
 is it me or the beggening looks like an MTV show?? Razz
  • + 1
 hahaha this vid is so funny, song fits perfect to lol.
  • + 1
 how many of those cutouts did they buy???? there's no way it was only one!
  • + 1
 awsome vid !!!! classic !
  • + 1
 vampire slaying at its best
  • + 1
 the roof box on that huge trailer?!?!....made me laugh :L
  • + 1
 awsome vid !!!! classic !
  • + 2
 bahahaha nice
  • + 1
 VOD!!, Lol, Very nice movie ;D
  • + 1
 did the camera fall off the guys chest mount in the end?
  • + 1
 think so, i dont think he wouldve spun that many times if he had fallen off his bike
  • + 1
 i was thinking that or it would have been a pretty bad crash
  • + 1
 Great riding and funny Big Grin
  • + 1
 who need garlic when you can whip like that man! SICK!
  • + 1
 VOD for sure! Big Grin Great Job! and funny hahahah Big Grin Smile !
  • + 1
 All VOD's should be like this, comic aswell as on topic Razz
  • + 1
 Song ?
  • + 1
 michael jackson ft rockwell somebodys watching me
  • + 1
 Ha ha funny lol
  • + 1
 head shot
  • + 1
 sick VOD!!!! Big Grin
  • + 1
 hahahaha so good!
  • + 1
 VOD For sure...;D
  • + 1
 Last whip!
  • + 1
 that was a dirty whp (Y)
  • + 1
 @ 3:56 I lol so much!
  • + 1
 VOD Big Grin
hahaha
  • + 1
 THat was epic!!
  • + 1
 hahahaha its neat lol
  • + 1
 hahaha ROTFL!!!!!!!!
  • + 1
 she is a babee
  • + 1
 LAST WHIP!!! HAHAHA
  • + 1
 EPIC!
  • - 3
 AGAIN ive seen this vid in an article yesterday and AGAIN the next day i have to watch it again as vod i dont even think this vid is vod material
  • + 0
 Nice ^^
  • - 2
 I was in most the scene with the cut out the guys from allride are rad..
  • + 4
 that doesnt make much sense Bret...
  • + 2
 hahaha the cardboard cut out of edward was hilarious
Below threshold threads are hidden

Post a Comment




Copyright © 2000 - 2020. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv56 0.013199
Mobile Version of Website