You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login

Video player is disabled while the embed window is open.

Copy and paste the HTML code below:


Color:
Size: X


|

| |

Marcel Hunt on the Dartmoor Shine

Uk dirt rider Marcel Hunt hits the trails with the Dartmoor Bikes Shine, 100mm slopestyle bike, supercool full suss jump bike. availalble via www.slam69.co.uk in the UK song is Human Life "Wherever We Are" (Grum Remix)

34 Comments

  • + 8
 Video Of the Day please.

This reminds me of riding my shine...... exept not being nearly as pro.
lol
  • + 3
 I NEED THIS SONG! Big Grin Big Grin Big Grin so amazing vid Big Grin
  • + 2
 I looked for it but couldnt find anything ... Frown
I mean I know it but not its name ...
does anybody ?
  • + 4
 Human Life "Wherever We Are" (Grum Remix)
  • + 4
 Thanks soo much bro Smile
  • + 2
 Nice flow in the tricks m8
  • + 1
 What program did you create this video, pls? :O Nice work!
  • + 1
 I don't know what he used but try Sony Vegas for final production, do you compositing in After effects then Adobe Audition for audio so you can have effective levels and mixing. This was probably done in after effects though... almost 80% positive. If it wasn't it can be done in it.
  • + 1
 What program did you create this video, pls? Nice work!
  • + 1
 i love the effect on the bike
  • + 0
 hey i wont to now if there is 2012 alredy a dartmoor shine or only a dartmoor whish ???
  • + 2
 no, not till January 2012
  • + 1
 you just keep getting better and better
  • + 1
 ok my bad it's just it came up on my wall that it was his
  • + 0
 idnno if its just me or the dartmoor shine frame design is really unapealing......bring on he negative props
  • + 0
 i dunno if its just me but you only said bring on the negative props so people would feel bad for you and not neg prop you
  • + 1
 ummm. not the original video u asshole.
  • + 0
 wtf you just stole ryan nagles edit
  • + 1
 Mmm I highly dought so as slam is the um distributed of dartmore and the video was most probably made for there sake...
  • + 1
 yes willj969 we paid Ryan to make the film for us. ok. lol
  • + 1
 Nice work!
  • + 1
 AMAZING!!
  • + 1
 thats pretty badass
  • + 1
 vod
  • + 1
 sick vid Marcel
  • + 0
 song
  • + 1
 Human Life "Wherever We Are" (Grum Remix)
  • + 0
 song??
  • + 1
 Human Life "Wherever We Are" (Grum Remix)
  • - 1
 Spam Spam Spam ? Wink
btw is the color of that shine realy this awesome blue or is it just eddited ?
  • + 2
 it posted 3 for no reason lol

Post a Comment




Copyright © 2000 - 2017. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv65 0.038989
Mobile Version of Website