You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login

Video player is disabled while the embed window is open.

Copy and paste the HTML code below:


Color:
Size: X


|

| |

stupid gap

february 3rd 2007. flying to short in a snowjump

181 Comments

  • + 72
 hahaha VOD hahaha
  • + 47
 what bike is that... i mean was.
  • + 21
 it was a specialized bighit... but it was the fork that broke at the steer tube not the bike
  • + 14
 those were marzocci forks right? ive seen thta happen before
  • + 3
 lol that was :TO: awesome
wouldve sucked tho
  • - 20
flag extremedhracer (Jan 5, 2008 at 10:20) (Below Threshold)
 lets jus hope it was th syeerer tube an not th hed tube. gr8 crash, bit of a nutter tho
  • + 7
 WTF Eek i love it how he randomly starts laughing at him
  • - 7
flag ridedabrodie (Jun 4, 2008 at 21:31) (Below Threshold)
 haha, pause it at 8.0
  • + 3
 they would have been frozen so they broke. well probably... it was a dumb gap:P
  • + 1
 na pause at 8.3 lol
  • + 1
 he looks so bummed haha
  • - 2
 lol i love that guys laugh its price less lol
  • - 2
 stop at 8.2 lol
  • - 2
 or 7.5 is better
  • - 2
 he face plants into the broken off fork lmao
  • + 4
 lmao the kid in the background looks like ET
  • + 0
 nah, 8.4 is the best. right as the steerer tube is breaking
  • + 0
 nah i love it at 8.5 where the brake cable flings the wheel and forks back at his face
  • + 0
 dat kid dus look like ET in bakground lol well spoted steve price made me laff so much. harsh crash thow dude hope u r ok
  • + 1
 Further proof that Specialized is awesome, but Marzocchi blows goat balls.
  • + 16
 VOD!!!
  • + 13
 dang that sucks for him, but funny for me =)
  • + 6
 lmao!! theres mz races for ya
  • + 5
 omg that is funny but why do u have mz comps on ur bighit.. please upgrade that right away.. funny shit tho dude props
  • - 10
flag Dr-Jackal (Nov 18, 2007 at 19:03) (Below Threshold)
 how would he upgrade his bighit if it just got torn to shit
  • + 2
 the only thig that got "torn to shit" is the steere tube what rabey101 is saying is to upgrade to a better fork instead of gettin a new steere tube dumbass
  • + 1
 was it worth it?
  • + 2
 the guy handled it well, i would have been sooo pissed. i would have thrown my bike and everything like 10 feet. but that was a good vid. made me lqtms (laugh quietly to my self) demitri martin. lol
  • + 2
 Translation of camera guy: HOHO HAHA that was that front fork. And thats was it. did you got hurt? no. How damn sturdy/cocky are you now then?

It was a marzocchi dj 1 2 or 3 from 2003 if i dont remember right
  • + 5
 LMFAO !!VOD!!
  • + 0
 The people blaming the fork are hardly being fair, the way he landed forced the back wheel to a dead stop, and forced the front wheel forwards pushing from behind, have a look at it, it's like pushing a giant wedge between the two wheels and seeing which one breaks away first Razz
  • + 4
 lucky only your steerer snapped
  • + 1
 Aaaand that`s what you get for jumping an old creepy big hit in to a ditch, filled with snow.---> a nice one on one , just your face against the ground.
  • + 1
 maybe if you werent so stupid to ride in the snow you coulda gotten enough speed....oh yah...and punch the camera guy in the throat for me."hyuk hyuk"
  • + 2
 he's alive... poor fork... that's what it feels like outside when it's sooo friggin cold
  • + 3
 haha scks to be that kid nice camera man...props!
  • + 1
 just got my old big hit frame and fork stripped down the other day turns out my steerer tube had shatttered and the crowns were holding it together lol
  • + 3
 HAHAHAHAHAHHA
  • + 2
 9.3 you can hear a aaaaauuuu
  • + 2
 the gap isn't half as stupid as u r
  • + 0
 "those were marzocci forks right? ive seen thta happen before"

Any fork will snap if you land like that... It's not the fork's fault the rider's a hack.
  • + 1
 dude i did the exact same thing with my bike Razz check mine out www.pinkbike.com/photo/1432293
  • + 2
 i dont speak bla bla but u can tell he pissed
  • + 2
 hahahahahahahaha broken fork
  • + 2
 so funny the gay who laugh at the end
  • + 0
 Marzocchi, the cream of Italien engineering, hardly any weight hit the forks on landing, maybe the temperature had something to do with it.
  • + 1
 ahah the advertisement popped up marzocchi forks on sale now as soon as he snapped them >
rofl
  • + 2
 was that english at the end??
  • + 0
 no swedish lol
  • + 2
 hahahahahahahahahahahahahahaha thats all that you can say
  • + 2
 lol hope your alright.. pause it at 8.7.. the fork hits him in the face!
  • + 2
 lol that was funny no full face wouldove stoped that from hittin him in da face
  • + 0
 will specialized give him a new frame? if it's in the waranty? that snapped like a twig! xD
  • - 1
 hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahaha. that's good stuff.
  • + 1
 HAHAHAHAHAHAHA I love the camera man, what a language hahahahahaha
  • + 1
 dia buster tear a noddle? lmao
sickest language ive ever heard
  • + 0
 my mate did that on a stair drop, but hit his eyesocket with the handle bars and was bleeding from the ear
  • + 0
 what the fuck lol
  • - 1
 shit that was your headset bolt that wasnt tight to hold the forks rrriiiiigggghhhhhhtttttt the bolt was slack rrrrriiiiiggggghhhhhttttt.bam bitch bam.whohahaha whohahahaha.
  • + 1
 That was amazing good job buddy '
  • + 1
 good old big hit frame stayed strong
  • + 1
 Hur stöddig äru nu dÃ¥?
  • + 1
 the camera guy did just say huhuhu haha heehe
  • + 1
 it would have been a lot worse if they where manitous...
  • + 0
 hahahah ya dumb bitch thats why we bring our bikes inside for the winter and dont rid them
  • + 0
 thats so harsh, the dude with the camera is lovin it and the other guy is just like 'Shit'. haha
  • + 1
 Hahahahahahahahahahahahah LoL
  • + 2
 haha, swedes crack me up
  • + 1
 The things people do to make the winter go bye faster..lol
  • + 1
 that guy on the camera sound so fuckin funny
  • + 2
 fckin owned!!
  • + 2
 OH SHIT!
  • + 1
 HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA STUPIIIIID MAN HAHAHAHHAHAHAHA
  • + 0
 SÃ¥ jäkla nice Big Grin hahahahaha Big Grin skön du är Big Grin
  • + 0
 hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha lolz
  • + 0
 hahahahaahahahahhahahahahahahahahah want a fag hahahaha
  • + 0
 HAHAHAHAHHAHAH YOU SUCK AT LIFE
  • + 0
 fucking looser --.-- hahahahaha
  • + 0
 o lol hahahaha replay!!!:P
  • + 1
 haha shame
  • + 0
 if u pause at 26.8 you can see where it broke.
  • + 0
 what a very gay and hopeless jump
  • + 1
 trop mal !!!!!!!!!!!1
  • + 0
 ooooooooooooooooh unlucky what forks did you get after that?
  • + 0
 poor fork funny for me but bad for u.
  • + 1
 hahahhhahahahahha
  • + 1
 Pretty much owned XD
  • + 0
 hehe he sounds well funny wano go go bla bla lol
  • + 0
 You made me laugh so much!!! Really stupid gap dude!
  • + 1
 haha!
  • + 0
 he sounds so stupid haaha badad bada doda
  • + 0
 i feel bad for the bighit
  • + 0
 thats why why you dont put small travel singles on a dh bike
  • + 0
 Camera guy is perfect ! HUHU-HAHA ! ;D
  • + 1
 haha klock ren Big Grin
  • + 0
 thats what you get for riding in the winter, but that really sucks man
  • + 0
 hahahhahahahahahuhuuhuhuhuhhaahhahah, d var den gaffelen du! Wink
  • + 0
 hahahah he looks so bummed after
  • + 1
 stop it at 8.3
  • + 0
 Hur jävla stödig är du nu dÃ¥.. hahaha
  • + 1
 nigger nigger nigggger
  • + 1
 makes me lol Smile
  • + 0
 man i feel sorry for that guy
  • + 1
 lol
  • + 1
 thats my b day
  • + 0
 hahaha fking funny favs for sure lol vod
  • + 0
 hahahah i almost done dat a # of times! =)
  • + 0
 haha bummer for the fork, love the language! hehe
  • + 0
 this is Marzocchi Dj 2 or 3 hahahah nice buuuuuhahahahahah
  • + 0
 Vod fo sure!!!!! love the talkin
  • + 0
 Turbo Pro Wheelie Cycle!!!
  • + 0
 lou lou la la lou la ge ge ge lou lalala
  • + 0
 HAAAAAAAAAAAA but at the same time thats gotta suck
  • + 0
 Det det var den framgaffeln du !
  • + 1
 holy fuck
  • + 0
 GZ hahahahahahahahah xDDDD great vid
  • + 0
 hahaaaaaaaahhahahahahahahahahahaha
  • + 0
 thats why you never land on ice..
  • + 0
 rofl cake. it WAS a nice looking bike
  • + 0
 thats a big hit......isnt it?...ive got a big hit
  • + 0
 dude that sucks so much, the camera guy was hilarious.
  • + 0
 lol that was amazing, too bad for the bike tho.
  • + 0
 theres misgets in the backround
  • + 0
 its funny how he talks bahaha lol
  • + 0
 lol i had to watch that a few times just to hear the camera man's laugh.
  • + 0
 wtf is camera man sayin hahahahah
  • + 0
 HAHA that was funny
wickedSmile Razz
  • + 0
 stop at 8.9
  • + 0
 lol lol lol
  • + 0
 Pause it at 8.0|29.6
  • + 0
 shit guy..
  • + 0
 bumped mate
  • + 0
 get rock shox =P
  • + 0
 EPIC FAIL!!!!!!!!
  • + 0
 wow, VOD!
  • + 0
 JÄVLAR
  • + 0
 dude
  • - 2
 the dirt jumper 2003 are known for that problem lol the peson sounded pretty simple!!
  • + 0
 Z1 Fr 2003 ? Big Grin hah
  • + 0
 hahahahahah
VOD Smile
  • + 0
 that cuz of the cold
  • + 0
 haha
  • + 0
 haha
  • + 0
 ROFL!!! totally VOD man.
  • + 0
 wtf language is that?
  • + 0
 Nice! Big Grin
  • + 0
 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
  • + 0
 that was a bad case lol!
  • + 0
 damn that would suck
  • - 1
 if it doesnt say made in china dont buy it.. :p
  • + 0
 dhaaaa OWNED
  • - 1
 buy a real fucking bike bitch
  • + 0
 wow that was stunning
  • - 1
 to much travle for the shitty bike
  • + 0
 to bad
sweet vidSmile
  • + 0
 that sucks so much!
  • - 1
 i think your bolts are LOSE
  • + 0
 UNREAL!
  • + 0
 OH SNAP!
  • + 0
 that was awesome!
  • + 0
 ur big hit got owned
  • + 0
 ping pong hahaha
  • + 0
 omg poor forks
  • + 0
 lol Razz
  • + 0
 nice voice
  • - 3
 hahahahahaahahahahahahahaha zajebiste Big Grin Big Grin
  • - 3
 if that was a good bike you suck
  • - 2
 thatrs big(s)hits for ya
  • - 3
 not to sound like a fucken queer but thats what u get with a piece of shit fork like that.
  • - 1
 Dude i would have cried.
  • - 3
 Hehe ,fint gap försök! Big Grin
Diggar = Hahah det där va den där framgaffeln döu! Smile
  • - 1
 LOL! Razz
Below threshold threads are hidden

Post a Comment




Copyright © 2000 - 2020. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv65 0.031607
Mobile Version of Website