You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login

Video player is disabled while the embed window is open.

Copy and paste the HTML code below:


Color:
Size: X


|

| |

Dumb Shooter

This got sent to me and i just couldnt believe how dumb this bloke was......sorry about the small vid

43 Comments

  • + 1
 I watched this thinking he just shot his nose off !!!...he was lucky but who in hell would look into the freakin' barrel of a loaded 12 gauge shotgun ???...crazy shit, right there !!!
  • + 2
 the bloke is a tosser mate
  • + 1
 Holy Moly?
Are you kidding me?

Im shocked to the bone at the moment.
and he was trying to shoot a bottle?
Oh mate please dont tell me this is you?
hahhahahahhahah

I feel sick!
  • + 5
 not me bro hahaha...my Mum sent it too me by email and i was blown away....no pun intended ha
  • + 1
 better believe it!or...he did it on purpose??
  • + 1
 I kind of think now this was on purpose. He had a hole in his hat or shot it and then with a blank he blew his face, even then to dangerous to imagine!
  • + 1
 very sad if it is staged bro...you never know what could happen.
  • + 1
 I know! Just amazing! If this a real Im sure he threw away the gun after this.
  • + 1
 this makes me scared to go around anyone with guns, i don't like them to begin with cus i don't trust ppl with them, this just pushes it more for me; Tim the Tool Man Taylor
  • + 2
 Damnnn !

I dont even look in a gun barrel when i think it's empty..

What a stupid Facepalm
  • + 3
 Yeah bro...bloody crazy....I grew up hunting and its one of the 1st things you learn...It actually scares me watching it
  • + 3
 When I was in the army that was the First rule Never EVER ,EVER,EVER gun barrel. Jeeezzz that man was lucky.
  • + 4
 very very very lucky
  • + 2
 Oh man, when he put the gun up to his face I thought he was a gonner. Hard to watch. Bet he'll never do that again.
  • + 3
 very hard to watch....sort of waiting for a pink mist to appear......silly bugger eh?
  • + 1
 very lucky to be alive! you are supposed to check the chamber first,then the barrel LOL
  • + 1
 i cant beleive this dudes luck...like oh gawd......id pewp me pants if that happened to me
  • + 1
 yeah mate,i watched it a few times and everytime i shivered......luck,lucky boy
  • + 1
 Darwin almost came into play
  • + 1
 Hahahahahaha
  • + 1
 still able to put a finger to check the barrel
  • + 1
 what a fucking idiot always treat a gun as if it is loaded
  • + 1
 get back to f*cking work taf tugs ha ha.....crazy vid hey?
  • + 1
 what an idiot! anyway for an idiot he had luck...
  • + 1
 cant believe he had that much luck......crazyman....
  • + 1
 That's a dangerous man!!! your family?
  • + 1
 no,dont know him mate
  • + 1
 LMFAO, shame it was not in his head..
  • + 2
 hahahaha...i waiting for his head to turn into a pink mist......happy it didnt.
  • + 1
 what a pleb... just shocking.!
  • + 1
 holy FAHHHHHK
  • + 1
 I bet thats what he said
  • + 1
 hahaha fail !
  • + 1
 yes,could have been worse mate
  • + 1
 Crazy man!
  • + 1
 LMAO!!! What a Twat !!!!
  • + 1
 hahahahaha.....BIG TWAT
  • + 1
 Who in the world would look down the barrel of a bloody gun ?
  • + 2
 this guy... XP
  • + 2
 Holy f*ck Eek it almost blow his head off OMG
  • + 1
 what a bellend






Copyright © 2000 - 2023. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv56 0.017039
Mobile Version of Website