You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login

Video player is disabled while the embed window is open.

Copy and paste the HTML code below:


Color:
Size: X


|

| |

Crankcase alley and some other stuff at end

We have been riding the shit out of this stuff as it is up to be closed.

14 Comments

  • + 1
 Oh yeah, also startng to get the itch to purchase a hardtail after watching some of your vids. Although my back would not appreciate it...
  • + 1
 @sterlingmagnum: I may have to! Currently saving for a big move to come in the spring. But I'm afraid the seed has been planted!
  • + 2
 My back is probably the worst of all of us after 35 years of plumbing and various forms of recreation and two major spinal injuries,Im not sure if my bike makes it worse because riding is about the only time it doesn't hurt. lol.
  • + 1
 I agree with both comments above! Awesome riding as usual...Damn shame to lose such beautiful trail access. \m/ \m/
  • + 1
 Thanks for watching, believe it or not this trail and 666 are being closed and we ant even supposed to be on it . I have been able to access these trails ever since I could remember, FUCK!
  • + 1
 thats mountain biking! tup
  • + 1
 BADD . ASS
  • + 2
 Thanks for watching, believe it or not this section and 666 are being closed, they are technically closed now but we are riding the fuck out of it while we can, They are closing a lot of epic shit because of a fish that they say is endangered but we have found out the fish is not even indigenous to this area, it was brought here and I don't think we are even affecting it anyway. This natural single track is what makes this area one of the best mtb locations in the world, I am furious over it, about to go hayduke monkey wrench those fuckers, then they are building crappy trails to replace it. To find out it is someone who has created a business from government grant money.As soon as that grant money runs out and these fuckers are done Im going back up there and reclaiming those trails.
  • + 1
 @slaker: unbelievable... and nice monkey wrench gang reference.... Hayduke Lives!...in Colorado.
  • + 1
 @slaker: What the f*ck is the world coming to? How the f*ck is riding a trail affecting fish? Animals create and use trails and some even eat fish as a means of survival..... they don't need no stinking govt. grants...
They're tearing down statues of southern civil war leaders and some cretin is kicking it when it hits the ground. I hope he broke his f*cking big toe! End rant.
  • + 1
 @keithrad: the results of bad schooling...we don't speak up for whats right, so it will continue...
  • + 1
 @baggyferret: it's starting to stress me out...I need a drink now...
  • + 2
 @keithrad: watching/listening to fake news creates dumb people that don't question anything...this is gonna take generations to fix....no-one cares about real things anymore, just ride your bike bro, we ain't got long to play...

Post a Comment




Copyright © 2000 - 2019. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv65 0.043822
Mobile Version of Website