You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login

Video player is disabled while the embed window is open.

Copy and paste the HTML code below:


Color:
Size: X


|

| |

An Insight Into Winter Training With Adam Mantle

Adam Mantle embodying the essence of the Stanley Park trails during the dawn of the Spring.

152 Comments

  • + 25
 does any one else think he was a bit up him self but anyways that was a sicko vid man keep up the good work oh i nealy forgot VOD
  • + 33
 Wow some of you pinkbike readers a lil thick??? Its a joke!!! 6 months living on protein shakes??? haha yeah its a joke
  • + 12
 its a really sick video, vod! everyone has got to lighten up though..yes he may sound cockey, it was a joke...
  • + 6
 beer makes me cocky also...if ya know what i mean! Wink

nice vid but i still think he has a way to go, inorder to be on top of the charts
  • + 4
 this guy is such a tool
  • + 18
 Sick video those trails look wicked fun! I'm think VOD tup and isn't the second trail the one Andrew Shandro rides in seasons?
  • + 8
 wow that was super cool i really liked it guys!!! good work!!!!
  • + 6
 goldstein never dissapoints
  • + 13
 sweeeeet vid loved the song!!!!! awesome edit!!!!
  • + 7
 haha funny shit Adam Wink
  • + 11
 haha, wicked VOD, bit of humouroness always goes down alright..
  • + 14
 didn't really get the joke at first, he sounded so serious lol. i guess english and canadian humour is a bit different lol. really nice vid though, sick editing and quality.
  • + 2
 that man has a very cool helmet
  • + 16
 Thats one fast dog!!!
  • + 14
 i know! that dog was bookin!!! and then at the end i was like....where'd he go?
  • - 8
flag jervis (Jul 21, 2009 at 8:36) (Below Threshold)
 "i guess english and canadian humour is a bit different" Uhh I shouldn't expect so, it's just cynicism... I know some very sarcastic english chaps! Wink

nice vid.
  • + 0
 Great VOD!! Judging by the way he is in th evid i think hes got a good shot at winning
  • + 3
 Our sarcasm is really discreet, you can hardly ever tell. Whereas Canadian sarcasm is really obvious, as this video shows.
  • + 1
 Is this in Vancouver ? Gooood, I want to move to Canada .... this trail is soooo amazing ....
  • + 2
 sarcasm is meant to be obvious, when used as an insult or joke, either way, with most english sarcasm you can easily tell its sarcasm. thats my point lol, this guy could be taken seriously, because his sarcasm isn't obvious.
  • + 13
 lets debate about sarcasm more, what an interesting topic...
  • - 15
flag espnkid29 (Jul 21, 2009 at 14:01) (Below Threshold)
 check out this sick video...http://www.pinkbike.com/video/87662/
  • + 4
 god, sarcasm is sooooooooooooooo interesting
see what i did there?

Cool vid though, some nice looking trails, i like when the girl hit that wallride after the jump, that was pretty slick
  • + 1
 Is he serious at the begining or no? If so, hows the season going there "champ"
  • + 3
 Nevermind i realised hes joking.
  • + 10
 man take it easy on the ego trippin dude, just beacause your fast or think you are doenst mean you have to have such a fat head. look at me im the king of the world hahaha. too funny man. i mean great intentions, but try to be a little more humble next time.
  • + 3
 Try readin some other comments before you comment,it might give you some incite to the humour involved in the video if you can't see it on your own.Not baggin on ya tho.Cheers!!!
  • + 5
 well if it was a joke fair enough but if it wasnt what a complete twat!!!!


i dont realy see what all the fuss is about,i meen he's quick but he's not that quick (nothing special realy)........even the dude at the end with single crowns was keeping up this dude should of been pulling away and rapid.
  • + 8
 I think it's meant to be humorous lads,..... if its not, what a prick!
  • + 7
 hes not even that good well not as good as he thinks he is
  • + 7
 dude its a mockery of people like that. damn some people are thick
  • + 3
 theres no trails like that in stanley park. the only part from stanley park was the training on the sea wall at the beginning. im prettyy sure the trails were from the shore, looked a lot like Mt. Fromme.
  • + 6
 he was slow!!!!!!!!! but fast by canadian standards
  • + 2
 Its a joke and it doesn't matter where your from that makes you fast.
  • + 3
 The dog rules. I thought the guy was pretty cocky too, hope it was a joke, some of it was obviously tongue in cheek. Nice editing and all. The rider looked quite average though. I guess VOD is about the video, not the rider?
  • + 0
 agreed . 100% with you on that one
  • + 3
 the sponsors should be all over that dog.....if dudes the best around them parts, then that dogs gonna be the next top WC contender...hahaha
  • + 4
 Wow, sarcasm is lost on a lot of these Pinkbikers, eh? Great Vid, good humor.
  • + 1
 Thats why they are always ready to start flamin they just don't get it.
  • + 3
 Dear Pinkbike 15 year old retards.....this is a joke its not a question of is it a joke or not, it is a joke. Please log off now and read a book.
  • + 0
 ??? you talkin to me?
  • + 0
 reed abook? but th en i mite lern to spel!
  • + 1
 wait... is that a joke? or u actually cant spell?
  • + 3
 That dude has shit style, it looks in places as if he's riding a rigid! He's bouncing around all over on his bike, not smooth at all. Go get some style, good style.
  • + 4
 i hope somebody beats him, cocky prick
  • - 3
 Couldn't agree more!!!
  • + 2
 Adam's joking, guys...
  • + 1
 ha that guy sucks, I am way better than that guy. I bet if I fought him i would win. Probably beat him on a bike too. He's obviously mistaken cause I am obviously the best not him.
  • + 2
 There's some humour presented in the same way as the vid,anyone saying this guy is ego trppin is just being uptight.
  • + 1
 does any one know what trail hes riding at like 2:30 ... I know the trail is somewhere on Seymour but not sure which trail it is.
  • + 2
 i have been to stanley park lots and i never knew that their are trails like that their
  • + 2
 I don't know what's funnier, the video or all the clueless comments from you chumps that don't get it.
  • + 1
 the trail at the end is on seymour cuz thats the parking lot at the very end whats the trail called i have no idea only ridden cbc and neds
  • + 2
 Where in Stanley park is this trail??
  • + 0
 yeah i didnt even know there were any
  • + 0
 same hear
  • + 0
 lol yeah me neither
  • + 1
 yea same here they actually look better then what i got near me >.>
  • + 2
 funny part is its "Stanley park" cough cough
  • + 1
 hahaha
  • + 1
 wait so are there trails in stanley park?!?!
  • + 1
 no there on the island
  • - 1
 YEah video be pretty cool if hed get his twitchy head out of his ass, i get sarcasism but he didnt have any of that in 'em, but yea good riding, nice trails thats agreed by everyone i think
  • + 2
 the best thing bout the vid is the dog, pretty average ridn honestly
  • + 2
 i agree
  • + 1
 haha what a cocky little sket ring peace cocky jew bag . and he has a shit style good song though!
  • + 1
 2 things, 1st one,
Who would bike in the winter?
2nd one is,
What's the name of the dog?
  • + 1
 good riding good filming, i cant tell if that guy was being serious on the interview tho
  • + 0
 yeah he was!
  • + 1
 When I saw this movie I said to my self I will get there someday thx guys for this movie Big Grin VOD for sure !
  • + 1
 Some people's children are really slow on the up-take! IT'S A SPOOF, JOKE, RIP, A LAUGH!!! WAKE UP PEOPLE!!
  • + 1
 I like how he says he's doing a 'secret liquid diet' but hes holding a beer in his hand XD
  • + 0
 If he's joking then he's just not funny. If he's not joking the guy is a bell end and needs a beating. He's got no style either.
  • - 1
 oh rite sorry, I thought you were talkin about me and the comment I made erlier
  • + 1
 dude hes not an assole, hes so funny, hes just beeing a dick to watch u guys freak out at it hahaha
  • - 1
 "you are going the wrong way!!!" heheheheh(I'm surprised you didn;t hear that when you were riding on the seawall at the first part of the movie). Great filming, nice work there.
  • + 0
 looks like he's a true canadian hucker! is he the canadian champ? i've seen him in a super pimp canadian helmet and looks like he would be fast!
  • + 2
 That dog pins it!!!
  • + 1
 was that stanley park you were riding
  • + 1
 You had me laughin' dude and the trails were sweet.
  • + 1
 what is the name of that song
  • + 0
 cool vid but what a cocky basterd tell him that he sisent as good as he thinks he is!!!!!!!
  • + 1
 Nice vid but what a cocky!!!!! bastard :@
  • + 1
 hes taking the piss konabrother Razz
  • + 1
 lol "no noone gives a shit about that xD"
  • + 1
 whats the bike he's running?
  • + 1
 Im pretty sure this dude works at the foam pit in whistler
  • + 1
 its a cool video and dudes a good rider but hes an aragant prik
  • + 1
 I hope your being sarcastic...
  • + 2
 love the dog!!!!!!!!!
  • + 1
 Is it just me or are the canadians obsesed with dogs in there videos...!!
  • + 1
 epic pure determinatin he wants to win
  • + 1
 very nice video. good and fast riding
  • + 1
 this guys works at the airdom in whistler right
  • + 1
 whats the song? and mint vid
  • + 1
 its says the name of the song in the creits
  • + 1
 where in stanley park is that
  • + 0
 I think the first part was Stanley park but i know the last area was north shore cause i recognize it and the last part is also in seasons with andrew shandro
  • + 1
 man where in stanley in in van till monday then im going to whistler and i really wanna ride that first trail if any one can show me or what not add my msn kona_lee@hotmail.com or text me at 905 736 8244
  • + 1
 Sick haha awsome riding and filming
  • + 1
 was that the air dome guy?
  • + 2
 I love the dog lol
  • + 0
 I thought it was decent. The riding was good and the msuic sure was, middleman are a top band.
  • + 1
 That the perfect training to win Crank It Up Wink
  • + 0
 i luv thee dogs on leash only sign at the end with the dog running off leash right beside it
  • + 1
 what trail is that in stanley park?
  • + 0
 dang stanley park has trails? i was just there the other day on my bike and had no clue!
  • + 2
 wait is that guy joking
  • + 1
 YES ITS A JOKE
  • + 1
 thats defenently the air dome guy
  • + 1
 FANTASTICALLY MARVELOUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • + 2
 The dog is epic.
  • + 0
 Nice!, Looks like alot of 'Mofoin' fun in the swow!
  • + 1
 that dog is fast
  • + 0
 seems like a right cunt but he is goin the right way about his training
  • + 1
 nice vid.
  • + 1
 this dog is very fast ;D
  • + 0
 liking the cable cam shots
  • + 0
 shit attitude.......sick spot
  • + 0
 editing and quality are good. Good video.
  • + 0
 Stanley park trails live on!!! haha
  • + 0
 i live here and i never knew there were trails that sick
  • + 1
 whats the song
  • + 1
 where is this
  • + 0
 Guys its a joke, lighten up... Great VOD
Song Title?
  • + 1
 Try watching the video...
  • + 0
 Damn, skipped the credits my bad =P
  • + 0
 you are the definition of "douche bag"
  • + 1
 its a joke.
  • + 9
 for your information, a "douche bag" happens to be a hygeen product, for if ur saying hes clean, then im sure he'll take it as a compliment Smile
but as for the video, the guy is funny as hell, he rips and the editing was mint. awesome. POD hahahahahha
  • + 4
 for your information, a "douche bag" happens to be full of shit.
  • + 1
 stanly park vancouver?
  • + 1
 This guys an asshole
  • + 1
 Sweet stuff
  • + 1
 the dog looks nakerd!
  • + 1
 cockyyyy
  • - 1
 VOD. Cool vid more riding less talking though.
  • + 1
 agreed
  • + 0
 was he serious about all that protein shit, what a queer.
  • + 1
 haha, funny americans!
  • - 1
 Nice editing better than recent VODs i rekon
  • + 0
 wow hes really cocky
  • + 0
 cocky son of a bitch
  • + 0
 look like fun
  • + 0
 nice
  • + 0
 lol im a idiot
  • - 1
 VOD sick vid as usual
  • - 1
 Suuuper VOD!
  • - 2
 whats the name of the song?
Below threshold threads are hidden

Post a Comment




Copyright © 2000 - 2018. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv65 0.067882
Mobile Version of Website