You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login

Video player is disabled while the embed window is open.

Copy and paste the HTML code below:


Color:
Size: X


|

| |

Anthony Messere Summer 09

Just some riding from the summer and spring. Thanks to Raj Owens and Tanner for filming. Also thanks to 3 ride and MacNeil

345 Comments

  • + 29
 sweet video man , keep it up!
  • + 9
 nice vid man, and i agree; keep it up
  • + 5
 thats deserves VOD
  • + 70
 I disagree slow down man your gonna be waay too good lol. Save some skill for the rest of us haha..Should be VOD
  • + 17
 i can't stop watching this.... VOD
  • + 7
 man you a f*ckin sick, how old are you?
  • + 7
 holy crap dude youre gettin super good fast! VOD
  • + 27
 VOD!! anthony is soo sick, if hes this good at 13 just imagine when he is 18, i have a feeling anthony is gonna be one of the people to push BMX to completely new level, and i cant wait to see him continue to get better and better
  • + 4
 VOD
  • + 8
 man i wish my computer would work with videos cause this one looks sweet
  • + 2
 so sick! vod
  • + 4
 VOD!
  • + 92
 he ruined it with this music!
  • + 9
 dude, i give up!
  • + 1
 so sick man nice work
  • + 11
 pause it at 1;10 thats sweet

wow man your very very good this should get vod!!
  • + 4
 Every vid you put out gets better and better. Good Job mantup It'll have VOD veerryyy soon.
  • + 4
 Anthony! You killed it this year! Way to go buddy! VOD in the next few days for sure!
  • + 3
 Vod fo'sure Smile
  • + 1
 at first before i clicked on the vid it looked like some 13 year old was going to catch a tiny bit of air in some loser skate park but after i started watching it i was amazed by his skill level...soooo good!!! ride on lil guy, ride on
  • + 2
 wow this guy is class! make way aaron ross!
  • + 8
 ^^retard^^
  • + 4
 buy a kona bass and enter slope style
  • + 16
 Screw that just do it on a bmx
  • + 3
 sick vid, and im so jealous, the skateparks in bc are 10 times as good as the ones in the toronto area
  • + 22
 seriously wtf. This video is depressing. What the f*ck does his mom feed him?
  • + 14
 eat lots of pasta, trust me i'm 6 foot 6 Wink lmfao
  • + 2
 Ay 2:20. That's a giant Gap!!
  • + 1
 he goes huge
  • + 4
 Wow i would buy this.
anyone know the tune?
  • - 5
flag suicidedownhiller (Sep 19, 2009 at 9:12) (Below Threshold)
 This is awesome! Hopefully he stays on BMX. Ha.
  • - 2
 holy moley! he can do the bridge jumps!! fuCk!!
  • + 0
 that little kid in the begging is awsome! haha
  • + 3
 the song is This is what we need" by Lil Wayne and Glasses Malone
  • + 2
 so clean vod
  • - 3
 clean? that kid inst only skilled he has some sick sytle like his tailwhips they look like pro's it doesnt look like hes forcing it like a lot of people do he just flows shit
  • + 49
 This kid KILLS it!!! There's only one minor but HUGE concern I have about BMX and it's rapid growth and here it is... BMX seems to be growing around fads. By fads I mean big bars, Aaron Ross color schemes, no brakes, etc. Now, my HUGE concern is with the fad of riding styles... Everyone these days seems to have the same riding style... tailwhip this, barspin 180 off that, etc... Riders are very quickly beginning to lose their own flavor of riding. Don't get me wrong, I'm BLOWN AWAY by this kids riding BUT I think his flow lacks its own unique twist. What I'm saying is that I hope this guy finds his OWN way in the new BMX world rather than just following trends and all. I loved that killer wallride down the stairs and that almost slow-mo barspin on the DJs! I'm sorry if I'm nit-picking about this... maybe it would change my mind if I saw some more street outta this guy. I love all forms of riding but i think the streets is wear your creativity and uniqueness really show! I wunna see more of this guy! A LOT MORE!!!
  • + 5
 ^^^^ i agree with that but he still f**king amazingly to good for his age.
great vod as well.
  • + 1
 too good for his age, they are 18 year old at my statepak that would strggle in a game of bike with him. and those upper aged people are some of the best riders in my area
  • + 1
 lol theres no one in my town that cud best him
  • + 1
 lol
  • - 25
flag adamsride2 (Sep 20, 2009 at 5:50) (Below Threshold)
 was the kid at the start stoned ?
  • + 19
 wow ur so mean he has a dissability probally
  • + 12
 or he's just a kid messing around..
  • + 4
 yeah really dont all little kids get a little excited when they are the center of attention?
  • + 2
 you have good style
  • + 1
 what this song?
  • + 3
 this is what we need lil wayne
  • + 1
 to dcbg - the kid is 13 ffs! he has still about 4 years till its important whether or not he has his own style...he probably can't decide now! this kid shreds!
  • + 2
 I watched this and then decided to quit biking!
  • + 1
 This kids only 13? lets hope he doesnt get into girls too much Razz
  • + 1
 to late probally.........
  • + 1
 seeing a video like this, makes me think, why bother keep biking, hes younger than me, and 10 times better, but overall, great video! VOD for sure.
  • + 1
 hes tail whips in dirt are DIALED i think Pros looking in hes vid and say OMG tomorow ima go to dirt sesh and try to learn to whip like this little shreder!! MY GOD SO DIALEDDD
  • + 2
 anthony messere..you make me feel like shit your so good
  • + 6
 kool vid anthony the kid was funny. haha barspin much?
  • + 1
 gonna definatly be vod soon.......such a sick vid
  • + 3
 si, mucho barspin. bueno vidoegraphia
  • + 2
 beaner haha
  • + 4
 How old are you man? Cus you shred! And are you sponsered? If you not f*cking should be nice work keep it up!
  • + 1
 ?????? What the hell just happened? I can't even describe the look on my face right now. I mean this kid is just stupidly good. It is so sick at 1:10 with the mountains in the background and the next garett reynolds being rediculous at the same time....
  • + 1
 yo i know the last post was a very long time ago and most likely this will never get read but this kid needs to call me i know were he was riding and i wanna go with him to see a live show just for proff if anthony your reading this railside townsenter bike park lafarg djs or pipline pitt river middle school ext send me a shout i am makeing new local spots for riders all the time and id love you to come help out you rock
  • + 2
 you kido i knew youll be sik from the first edit you added but wow! this is more then i ever emagened! WOW! Sik bro kip shreding
  • + 1
 This kid is brilliant, give it 2 years and he'll be pro
Anyone interested in the song get it hear;
www.hiphopmusicdotcom.com/dj-wich-feat-glasses-malone-lil-wayne-what-we-need.html
  • + 3
 VOD!!, your awsome, this is one of my favourite vids on pinkbike, keep it up and you will be going pro
  • + 3
 Holy f uck you're good now.
  • + 3
 yeh man you can shred Big Grin
vod deffinately
so sick
  • + 2
 he will be bigger than dave mirra, scotty cranmer, daniel dhers if he dont stop going on that highway
  • + 1
 where the hell did he get enough speed to jump out of the pool like that and over the fences and out on the grass??
he must be a very hard pum/pedaler.... and fowy style!
  • + 3
 vod!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • + 3
 yeah sick vid!!u always flys so high!!!vod fr sure
  • + 2
 WOW. skills man. keep riding the way you do. Going big much on those quarters, VOD man
  • + 1
 Ive always hated BMXing but this video make me wanna go out an buy 1 and then go 2 canada, lol, gr8 riding, editing just a gr8 video keep it up dude.
  • + 0
 Its pretty damn good for his age. I think he just lacks in bike control and style. Slow up on the tricks and learn to flow. Its one thing to do a trick but its another to make it look good and pull it clean.
  • + 1
 dont know if any 1 has asked all ready sorry if they have but whats the song name please. thanks plus sick riding man Smile Smile Smile Smile
  • + 2
 i met anthony once, cool kid, ripper at trails and a fun dude to chill with.
  • + 1
 everytime i see this video its depressing a bit by how much better he is than me but it inspires me so much to get better and ride more, props your insane your gonna go far
  • + 2
 MAN YOU ARE SO amazing and you will be a crazy pro rider with huge sponsers
  • + 0
 you ride like your from canada or something? ahhaha ehhhh nice video bro you have amazing control, i'll keep an eye out for your stuff for sure!
whats your thoughts on flips?
  • + 4
 easy vod
  • + 2
 OMG 13 years? Ahah take it easy xD you're too good ahah
Nice choise for VOD
  • + 1
 holy f*ck... i enjoy your style of riding more then most pro riders!!!!!
keep up the good work man(Y)
  • + 1
 That is truely amazing! i cant believe how good he is at his age. well deserved Vod!
  • + 2
 ANTHONY! THAT WAS RIDICULOUS!!!!
  • + 1
 hes an epic rider man i wish i could do half of the stuff hes doin in that vid. NICE WORK!
  • + 1
 awsome bike ! awsome park ! awsome dirt ! awsome skills ! but 1 thing to say , get a mtb haha :-p :-p
  • + 1
 1:36 ish, thats in coquitlam isnt it? Thats crazyy man . you should go hit up in abby,
  • + 2
 i swear anthony was riding in his mothers womb using is as a bowl
  • + 1
 wow thats a real good vid and some real good riding for a 13 y.o and its nice to see a bmxer wearing a helmet for once
  • + 2
 you have some skill there mate!
  • + 2
 IS THAT IT I CAN DO THAT THINK IT IS HARD DONT THINK SO SIMPLE
  • + 2
 wow... are you pro? that was amazing!!!
  • + 1
 Come to Saskatchewan and to saskatoon man i wanna ride with you man you are so fricken sick holy
  • + 1
 sooo siik wish i was as good as that lol u kiiled it

wht the song called ?
  • + 2
 Wow, has to be VOD!
  • + 2
 whats up with the kid at the bging lol but sweet vid keep it up
  • + 1
 man you should put some video cred from me since i filmed a couple clips Wink
  • + 2
 i cant belive your only 13 and u are like proSmile
  • + 1
 YOO! THIS IS FRIGGEN SICK DUDE!! YOU SHOULD CHECK ME OUT ; ) KEEP IT UP DUDE
  • + 1
 love the vid, hate the music and are there any good street spots in the area?
  • + 1
 "This is what we need" by Lil Wayne and Glasses Malone...and AWSOME VID!! :O
  • + 1
 im 13 and im not nearly as good as you good job man keep it u your an insane rider
  • + 2
 this guy is actually really good!
  • + 1
 last time i went on a bmx it was 1988 ,got to say wow this is talent ,loves the vid ,good work on the edit
  • + 1
 wow....that was sick props dude! and at 13 even sickerr...i thought he was pro when i watched it haha
  • + 1
 whip tuck bar whip tuck bar whip tuck bar if its not a whip tuck or bar i guess its not cool anymore
  • + 1
 What is with the VOD fetish with young boys lately? nonetheless way sick, I've seen parts of it before.
  • + 2
 Anthony that was legit! Too much skill! What song was that?
  • + 2
 agreed, Anthony you're progressing like crazy! and holy shit on the boost factor!
  • + 4
 the song is "This is what we need" by Lil Wayne and Glasses Malone
  • + 2
 Anthony, that was legit legit legit!
  • + 2
 DEFINITELY VOD !!!!!!!!!! GReat Vid
  • + 2
 HOLY SANTA CLAUS SHIT THAT WAS AWSOME!!!
  • + 0
 Haha Beans.Nice.
  • + 3
 barspin madness!
  • + 2
 humnum backflip and yaza kid at beginings crazy and so is the the riding
  • + 2
 wow man dont ever stop ridin your going to go far
  • + 2
 that should be vod!!!! nice jumps!!!
  • + 2
 You are amazing at Your age keep it up mate
  • + 3
 very nice vid
  • + 2
 vod
  • + 1
 Anthony we got ride togther soon man
  • + 1
 i knew this would get vod
  • + 1
 crazy... Smile

Song: Lil Wayne And Glasses Malone - This Is What We Need
  • + 0
 beat by DJ Wich from Czech Republic ;-)
  • + 1
 song is what we need dj wich
isnt he sponsered by macneil now?
  • + 1
 yes yes he is
  • + 1
 You are my inspiration to keep trying new tricks and shit.
  • + 1
 You are freaking awesome!
  • + 1
 get this kid sponsored now.
  • + 2
 sick sick sick
  • + 1
 u are arsom keep it up man!!!!! that was so sick
  • + 2
 so mint vod
  • + 1
 We want more!!!! Smile Amazing vid
  • + 1
 AWESOME! Could anyone name the song in a reply?
  • + 1
 Nice bikeing, like how do you do that lmfao.
  • + 1
 What a great country, Canada, isn't it?
  • + 1
 thats some sick fucking riding dude! props!
  • + 1
 wats the song plz any1???
  • + 1
 SICK f*ckING BIKING. What park is that at 1:10?
  • + 2
 SICK MAN vod
  • + 1
 soooo good, congrats on the signing with macneil! VOD!!!
  • + 1
 Sick that kids sooo good. How old, amazing. Emo
  • + 1
 Sick vod!!! awesome riding!
  • + 2
 very very nice, VOD Smile
  • + 1
 goood riding but the song blew hardcore
  • + 2
 VOD!!! Awesome!
  • + 1
 that is unreal ill be watching for u at the x games
  • + 1
 i 've seen this kid 7...why wasn't there any in the vid?!?!?!?
  • + 1
 sick video, sick song, what camera did you use?
  • + 1
 that kid knows how to ride a bike!!
  • + 1
 Sweet video
what is this song called?
  • + 2
 so sick man!
  • + 2
 sooo sick
  • + 1
 Such a sick vid, VOD for sure!
  • + 1
 wat park is that at 1:46 and where is it
  • + 1
 lafarge in coquitlam
  • + 2
 i know he will to
  • + 2
 sick vod
  • + 1
 Just simple, you are gonna be a pro!
  • + 2
 fucking insane
  • + 2
 sick
  • + 1
 love the mix of trails, street and park, sick vid man keep it coming
  • + 1
 now this kid has some balls
  • + 1
 nice bro, sean richany aint got shit on you
  • + 2
 sickkk riding dude
  • + 1
 this vid is mint, keep it up
  • + 2
 thats sick!
  • + 1
 the next chase hawk ! this guy goes huge sick shit
  • + 1
 haha that wall ride was at my school
  • + 1
 hey amazing video, and whats the song?
  • + 1
 SOng is Glasses malone by little wayne
  • + 1
 hes gt his tailwhips sorted haha class
  • + 2
 Sick, VOD
  • + 1
 what we need lil wayne
  • + 1
 Your hella good man keep it up!
  • + 2
 VOD~!
  • + 2
 yey sick vod totally!Big Grin
  • + 1
 Song is glasses malone - by little wayne
  • + 1
 thanks man
  • + 2
 PURE TALENT!
  • + 1
 dude this is the sickest video ever whats the song
  • + 2
 ya whats the song called
  • + 1
 you are accually unbivable on a bike even on your full sus
  • + 2
 so sickkk VOD
  • + 1
 that kid sure can ride man, sick vid though!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • + 1
 hella sick video!!!! Best ive seen in a will. song?
  • + 1
 SICK VOD, do you bar for fun? Razz
  • + 1
 Sick VOD! ..whats the song ?
  • + 1
 that kid is amazing how old is he?
  • + 1
 That was awesome man! Keep it up!
  • + 1
 anyone know what song it is ?
  • + 1
 you`re really good man ! keep it up!!
  • + 1
 track name plz Smile ns ride
  • + 1
 I've seen that kid riding in Whistler, prety amazing. Nice edit !
  • + 1
 this is the kind of stuff that gets me stoked to ride. Props broseph!
  • + 1
 yo your fcking good! good job man!
  • + 1
 Congrats on VOD man thats sweet
  • + 2
 nice vod!!:P
  • + 1
 thats epic man love the song aswerll
  • + 1
 Its about time you got vod.. amazing riding.. YOU SHOULD GTE INTO DEW TOUR
  • + 1
 im not a bmxer but that was ace good riding and well filmed!
  • + 1
 sic vid man yourr an awesomee riderr keep it up Smile
  • + 1
 holy shit!!amazing.big props lil' dude.
  • + 1
 FAIRPLAY. 2.19 thats some BIG Air
  • + 1
 this is a sick video u did awsome in crankworks good job
  • + 1
 whollyyy f*ck this kids amazing how old iss he?
  • + 1
 13 or 14? i think
  • + 1
 this kid is toooooo good for his age.props
  • + 1
 very nice... great kid.... VOD
  • + 1
 good song and good riding, smooth as a basterd
  • + 1
 how old is this kid hes sick.....
  • + 1
 that was some sweet riding. damn that kid can get air
  • + 1
 So High. So Fast. Full Respect.
  • + 1
 DOOOD your riding is DIALED. i want more vids! keep shredin
  • + 1
 damn it everytime you post a vid you show every1 up great job bro!
  • + 1
 man you know what your attt, sooo much air
  • + 1
 little kid in the begining looks like jake fox haha
  • + 1
 Hahah I see you around Lafarge all the time! Keep it up budday
  • + 1
 wow man your very very good !!
  • + 1
 what tha hel...
  • + 1
 holy shhh... your good man, VOD
  • + 1
 Dude,how old are you?Your unreal!
  • + 1
 this is mad love the song
  • + 1
 lol i argree.... nice btw
  • + 0
 SSSSSSSSSSSSSSSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • + 1
 this kid puts me down every time i watch him
  • + 1
 dude that was sick. how old r u?
  • + 1
 k lets just delete my other comment cause you know that kid was better
  • + 1
 You kid, are a jelouse f*ggot, who probable sucks. Am i right? You do not deserve to talk shit on soemone who is younger and better then you.
  • + 1
 well this is depressing to watch
  • + 1
 AMAZING! that air out at 1:10 is wacky!
  • + 1
 unreal riding dude! keep it up!
  • + 1
 WOW that was amazing good stuff
  • + 2
 lush m8
  • + 1
 yeaa son.
  • + 1
 this kid shreds!!
  • + 1
 song please?
  • + 1
 thats some sick shit
  • + 1
 sorry...fLowy...
  • + 1
 Respect man! O`o
  • + 1
 whats the song ?
  • + 1
 this is what we need - lil wayne and glasses malone
  • + 1
 whats the song name
  • + 1
 wats the song
  • + 1
 whats the song called
  • + 1
 sweet man
  • + 1
 such a good edit !
  • + 1
 yeahBig Grin
  • + 1
 Holy cow you're good.
  • + 1
 that was sick man
  • + 0
 good vid but gayest song you can put in a vid
  • + 1
 sick
  • + 1
 vod
  • + 1
 sickk man
  • + 1
 how old are you ?
  • + 1
 this is so good!
  • + 1
 wow
  • + 1
 wat the song
  • + 1
 how old is this kiddy ?
  • + 1
 brill mate Smile
  • + 0
 man u go so big man props dude
  • + 1
 whats thge song
  • + 1
 epppiiccc
  • + 1
 whats the song called
  • + 1
 Lil' Wayne featuring G Malone - what we need, Smile
  • + 1
 awsome riding
  • + 1
 Song ?
  • + 1
 wats the song?
  • + 1
 what the song anthony
  • + 1
 what song?
  • + 1
 whatcha say remix by lil wayne and?
  • + 1
 amazing
  • + 1
 nice
  • + 1
 Yeah thats my boy!
  • + 1
 awesome.
  • + 1
 i rid there at38 seconds
  • + 1
 dew tour.
  • + 0
 at 1:14 that's whistler right?
  • + 1
 Got him on Facebook
  • + 1
 what song
  • + 0
 Better at jumps than park but awesome.
  • - 1
 all those big mountains in the background and he chooses to ride bmx! haha
cool vid though (but mtb is better) Razz
  • + 0
 Very impressive! Really good riding, and amazing for 13!
  • + 0
 your so good and make it look so fun that im guna by a bmx
  • + 0
 serious fair play on the boosting !
  • + 0
 what song is this its good? :L
and really good riding , spectacular ! Big Grin
  • + 0
 nice video
great riding and edition dude
what is the name of the song?
  • + 1
 Yeah Anthony! sick bro
  • + 1
 definitly vod worthy!!!
  • + 1
 holy shit that was sick
  • + 1
 holy shit you rox kid!
  • + 1
 oooh how old is he ??
  • + 1
 fuck that has to be VOD!
  • + 1
 Definitely VOD, are you on flow for Macneil or what?
  • + 1
 thats crazy
  • + 1
 your the best 13 i seen
  • + 1
 wsickk was the song
  • + 1
 whatcha say
  • + 1
 how old is he
  • + 1
 u r amazing
\
  • + 1
 Fuck this kids beast!
  • + 1
 SIICCKKKKKK!
  • + 1
 that kid can boost
  • + 1
 wats the sond
  • + 1
 love how you boost stuff
  • + 1
 daaaam you got skills
  • + 1
 what the song?
  • + 1
 check out at 58, boost!!
  • + 1
 song
  • + 1
 wheres the park at 2:30?
  • + 1
 Squamish
  • + 0
 is he acctually not sponsered?
  • + 3
 Im sponsored by 3 ride and Macneil
  • + 1
 Thx for song ;*
  • + 1
 still sick!
  • + 0
 cool video
  • + 0
 anyone know the song?
  • + 0
 whats the songgg???
  • + 0
 yeah whats the songg?
  • + 0
 he looks so young...
  • + 0
 imagen him on mtb
  • - 1
 like but this is better www.pinkbike.com/video/97931
  • + 0
 SONNGGG WHATS THE SONGG
  • + 0
 what is the song
  • - 1
 at least the kid at the start doesn't where Barney pants...
  • + 0
 Sick vid
  • + 0
 whats the song??
  • + 0
 What song is that
  • - 3
 nice nice, but it's still bmx :/
  • - 2
 he sucks lol
  • - 1
 but mtb rules go sam 264
  • - 1
 VODx10
  • - 1
 song?
  • - 2
 good rider and sick video but definitely not vod
  • + 1
 ^^
it is vod.
  • + 0
 ^^
WHAT IS WRONG WITH YOU??
  • + 2
 ^^
whats wrong wit you?????
  • + 1
 sorry bro I was talkin about motoracer432
  • + 1
 ok mang is all good.sick vid tho.

Post a Comment




Copyright © 2000 - 2019. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv56 0.207084
Mobile Version of Website