Block user

Recent

rayy mikekazimer's article
Apr 26, 2017 at 1:24
Apr 26, 2017
It's Alive: Santa Cruz Reveals the V10 29er
29ers to Syndicate, Ratboy leaves the raceing scene.
rayy paulaston's article
Apr 3, 2017 at 4:52
Apr 3, 2017
Martin Söderström - Interview
Let's not forget the magic video från Åre Bike Challenge. Cheers Martin! https://www.youtube.com/watch?v=S7tKTsz-QAo
rayy AJBarlas's article
Mar 7, 2017 at 9:38
Mar 7, 2017
Now Finished: Ask Me Anything With Micayla Gatto
Broken or parkvillan? Ninjarappet or getrappet? Questions the local Årebo should know answers to by heart! ;)
rayy konaworld's article
Jan 11, 2017 at 13:18
Jan 11, 2017
Riding and Smiling with Angi Weston - Video
That stump-gap was sooooo good!
rayy LooseRiders's article
Dec 26, 2016 at 11:35
Dec 26, 2016
Loose Riders Team Shred the Hafjell Bikepark - Video
Hafjell Bike Park is probably the best place I've ridden when it comes to soaking up rain. And nope, doesn't rain too much :)
rayy RichardCunningham's article
Nov 18, 2016 at 2:33
Nov 18, 2016
WTB Asym Wide-Format Rims - Press Release
I've had the 35's on my Process 153DL now for half a year. 35 trail days, 15 lift assisted DH-days. I've maneged to bend the rims in a couple of places but no critical damage, (ie cracking, tubeless burping due too bending of sidewall, or critically low spoke tension due to flat spots). I've reeeeally hammered my bike this season and I recommend these due too the durability and overall stiffness. Cheers WTB!
rayy pinkbikeaudience's article
Nov 15, 2016 at 13:49
Nov 15, 2016
2016 Pinkbike Awards - Gear Accessory of the Year Nominees
After 20+ days in the POC pants, including crashes, I can say that they are just kickass. Best fit ever (kind of tight from the below the kneepads and with an adjustable waist), pockets (!), slim protection AND a fabric that actually puts up with a lot of laundring.
rayy pinkbikeaudience's article
Nov 12, 2016 at 2:41
Nov 12, 2016
Adrian Tell - World's First Back Flip to Manual to Front Flip - Video
@therealtylerdurden: Yep. Ain't no thing as full sponsorship in Scandinavia.
rayy vernonfelton's article
Oct 24, 2016 at 14:20
Oct 24, 2016
Ridden And Rated - Six Helmets
It unwinds, not fails. It's not a good thing but as long as the helmet stays on your head it almost acts as a shock... (Yeah, I bumped the back of my head while wearing a Tectal)
rayy pinkbikeaudience's article
Oct 14, 2016 at 1:58
Oct 14, 2016
Load more...
You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login
Copyright © 2000 - 2017. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv56 0.038526
Mobile Version of Website