You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login

Video player is disabled while the embed window is open.

Copy and paste the HTML code below:


Color:
Size: X


|

| |

Camp of Champions Coach Fogel and His Bag O' Tricks at "The Compound"

We were so stoked on how great Fogel did this year at Crankworx that we thought we'd throw together a little vid from 20 minutes at "The Compound" at The Camp of Champions this summer when Fogel was throwing down one afternoon and we happened to have the GoPro hooked up. Fogel throws down every day and never stops smiling or as you can tell in this video... laughing mid trick.

41 Comments

  • + 14
 "hehehe" he is always laughing!
  • + 1
 whooowhooo... lol
  • + 1
 haha. i loved it! he makes the same laugh i do after i ride out something sketchy. this vid made me smile =)
  • + 1
 Awesome! Ken
  • + 1
 hahah its true jack always smiles when we ride
  • + 1
 Awesome!
It's amazing how much this dude has progressed in a short time. I remember when he was just a grom. Big Grin Now he's killin' it and placing at CRANKWORX!
How effing cool is that?!
  • + 1
 No kidding eh! Definitely proud of how amazingly fast he's gotten amazingly good. Ken
  • + 4
 sick!!
  • - 7
flag shawnbeyea (Aug 19, 2010 at 14:06) (Below Threshold)
 thats sick, VOD?
  • + 1
 don't question something that will happen shawnbeyea
  • + 1
 yeah jack, loved the double fist pump to 360.
  • + 2
 ahha yah fogel. he doesnt stop laughing Smile
  • + 2
 BOOM, haha. pedal grab to heelclicker is awsome. Smile
  • + 1
 could have done with some music if you ask me, still wouldnt like to go against him in a comp tho, hes sick Big Grin
  • + 1
 awesome to see this in first person..
  • + 1
 I loved this without music!
  • + 3
 It's strange, when I do these with music they don't have the "I'm riding with Jack or whoever" feeling. That's why I leave the music for the longer vids. It makes me feel like I'm a part of the ride and on the bike with the rider.
Ken
  • + 1
 Very impressive would have loved to have seen this off film!!Still wanna come and visit sometime!
  • + 1
 i fricken love that guy haha
  • + 1
 Way to kill it, Jack. GET SOME!! Salute
  • + 1
 i wish my bag o tricks was like that
  • + 1
 you can just hear him giggling as he goes in to land Razz
  • + 1
 ohhhhh so thats what it looks like when you ride freaking awesome
  • + 1
 Sick! I've been waiting to see helmet cam footage of a front flip
  • + 1
 this guy is fucking sick
  • + 1
 Yup. Ken
  • + 1
 vod.
  • + 1
 What a crazy dude !
  • + 1
 haha sick
  • + 1
 wicked!
  • + 1
 fuck yeah fogel!
  • + 1
 Nice Fogel!
  • + 0
 nice fogelquist!! this dude rockss, but there are only 2 minutes not 20 XD
  • + 2
 no he rode there for 20minutes and got 4minutes of footage, you dont really want to watch him walking back to the start after every run do you?
  • + 1
 was only joking, but thats the tech of the gopro, maybe XD
  • + 1
 hes having a good time
  • + 1
 Get some Fogel!
  • + 1
 HEHEHE
  • + 1
 yeaaah
  • + 1
 ya fogel! congrats
  • - 3
 yer fog

Post a Comment




Copyright © 2000 - 2019. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv56 0.022675
Mobile Version of Website