You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login

Video player is disabled while the embed window is open.

Copy and paste the HTML code below:


Color:
Size: X


|

| |

This is what happens when you snake me. LOL!!

Mike snaked me (again) so I took him out. This video makes me laugh.

32 Comments

  • + 4
 I love all your videos reck. seriously.
  • + 2
 hahahahaha i love how you hit him
turn around
f*ck off

and he's all like duuude?
  • + 1
 I am still laughing at this video. Good times.
  • + 2
 LOL! Three's a crowd! "I'm Surgical with this bitch."
  • + 1
 "You've been planning this all day?" "I been plannin' it all week, SON"
  • + 4
 I'm pretty sure you're the only one who got that.
  • + 2
 Everyone should know where thats from. Nice work though got in, hit him, got out, smooth...
  • + 2
 i was expecting you to kick the living shit outta him
  • + 2
 LOL, no man. Mockery, not violence.
  • + 2
 hahaha this shit is funny Smile
  • + 1
 Whaaaat!! lol

You know that guy? Whats the whole story? This is funny.
  • + 1
 That is my buddy Mike. He kept snaking me because he is impatient. I told him to stop being an asshole and wait, he snaked me again, so I followed him in and took him out.
  • + 1
 lol
  • + 2
 hahahahah
  • + 2
 He looks pissed hahaha.
  • + 2
 hahahhahhahha
  • + 1
 aaahahahaha revenge is sweet. that was hilarious :lol
  • + 1
 snake means to steal your line?
  • + 1
 or cut in front of you
  • + 0
 lmao
  • - 3
 haha, he looked like he knew he had it coming
  • + 1
 OMG SUUUUUUPER FUNNY the other dude was lame
  • - 1
 Harsh.
  • + 1
 That was not the first snaking, I was fed up with that shit.
  • + 6
 Retaliation! B-E-A-Utiful! LOL
  • + 2
 hahah.
  • + 1
 Ya, I would suggest a) ride a lot faster and b)tell him to take out those f*&king headphones out.
Where is the etiquette? Who called that one?
  • + 1
 I told Mike to stop being an a*shole and wait his f*cking turn (repeatedly), he didn't. He was just being an impatient f*ck which is why I hate riding with him. I 100% stand by my take-out, and still find this video funny (2 days later).
  • + 1
 You hate riding with him.. then DONT!
?
  • + 1
 I don't always get a choice.
  • + 1
 haha that made my day Smile

Post a Comment




Copyright © 2000 - 2019. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv56 0.019668
Mobile Version of Website