You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login

Video player is disabled while the embed window is open.

Copy and paste the HTML code below:


Color:
Size: X


|

| |

Transition Bikes Fox 36 Van RC2 180mm First Ride

Just got in the 2011 Fox 36 Van RC2 180mm travel fork and put it on a Blindside to test it out. So far loving the fork.

36 Comments

  • + 1
 awesome I love watching the shock work like that, That trail looks pretty fun to. That is a solid fork though, totally sick.
  • + 1
 Yeaaaa! Awsome fork and great video!
Im thinking this will be a good fork for my bottlerocket as well!
For you weight what spring did you use?
  • + 3
 perfect fork for the blindside
  • + 3
 vod! likin the fork cam!
  • + 4
 Agreed fir sure VOD!
  • + 9
 fork looks buttery smooth
  • + 5
 i want Jared to give me a present
  • + 1
 Sweet, Thanks for the video. Seems like a sweet fork.
  • + 1
 That is a sweet way to make a vid with the camera pointing through the fork like that VOD and the fox fork seems to work vary good on the Blindside
  • + 2
 vod lol? you guys make me laugh.
  • + 1
 Best damn fork cam I have ever seen, Maksimbike you make me laugh.
  • + 1
 I love the look and the feel looks sooooo smooth, but why did he route the brake hose on the outside of the fork?
  • + 1
 I'm guessing he just did that for the video
  • + 1
 Why no Kashima coating. Me want one with...(It will be so damm f* expensive here something like 2 thousand dollars)
  • + 2
 bottomed the f*ck out at 2:28
  • + 1
 I love me some Evolution! Galby is amazing.
  • + 1
 that fork is sure on the course of... evolution! BAHHHH!!! puny...
  • + 1
 awesome vid, awesome song haha
  • + 1
 is that duthie hill? i need to go there. looks awesome.
  • + 2
 Evolution on Galbraith. You need to go there. It looks awesome.
  • + 1
 where's Galbaith? looks epic.
  • + 3
 It's near a place called Kokomo. It's where you want to go, to get away from it all.
  • + 1
 what trail is that around 2:37 with the camera facing backwards? never seen it up at galby before
  • + 1
 so you wasn't on Galby long time ;p its new part of evolution ;p
  • + 1
 no i havent been up for a while! thats sick though, i'll have to check it out
  • + 1
 No Kashima coating? BUt the fork looks amazing
  • + 2
 I know.... I was like wtf where is the kashima
  • + 0
 i thought the stanchions were gonna have that crappy bronze coating on them???
  • + 1
 Sik! Wouldn't mind a set of them!
  • + 1
 what is the song in this video ??
  • + 1
 is that a TOP in the back round
  • + 1
 i want one
  • + 1
 VERY NICE Wink
  • + 1
 I need a set of those!!
  • + 1
 nice

Post a Comment




Copyright © 2000 - 2019. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv56 0.017513
Mobile Version of Website