You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login

Video player is disabled while the embed window is open.

Copy and paste the HTML code below:


Color:
Size: X


|

| |

Beacon DS

Kyle and Eric riding the New DS course

114 Comments

  • + 23
 thanks for throwing this on PB, bro. hope everyone enjoys the goon-hump jump finale...
  • + 29
 I really like the speed and smoothness of the riding. Great to see all the angles.
  • + 8
 its good, but needs music for sure
  • + 2
 Needs music. Hardtail vs. Softie. nice
  • + 1
 also, throw some DJ's in that spot
  • + 8
 Just wanted to point out this is DH clip number 666. Thank you, Thank you....
  • + 9
 this should be video of the day! i love dual slalom!
  • + 8
 really good ds course, but thats not vod material.
  • + 7
 yeh, you might be right, but sayin that, if it wasnt vod, then i would never have seen it and its fegging awesome. just depends which way you look at things.
  • + 6
 thanks guys sorry the edit sucks i didnt have any thing to edit .mov vids so had to work with what i could get free.
  • + 0
 windows movie maker is free and is a lil better then what your useing lol
  • + 0
 Windows movie maker wont work with the .mov formate files from my camera, other wise i would have used it.
  • + 2
 Ha thanks for the Props guys. this was no way intended to be VOD, every thing was filmed on my still camera and i don't have any thing that will edit .mov format hence the "trial version" crap. expect a real edit with more footage to come!
  • + 5
 stop bitching that it got vod, who cares, it was a good video.
  • + 5
 shit vod. like the track but not good enough for vod
  • + 3
 @42 second - "strike a pose" by the black dude Big Grin lol.

very nice riding, very nice track - it's look like a relaxing track wihout any dangeruous jumpms Wink I like it Smile
  • + 3
 Good ridin, but "Video Edit Magic Trial Version" looks like crap. You bought camera without software or what? Razz
  • + 4
 Seen better VOD's, but that track looks like HELLA-FUN.
  • + 4
 music is needed
  • + 0
 everyone wishes of having something exactly like that close to home. sooooo cooooool as long as it gets taken care of when damaged or needed tending it will just get better and better the more people tear down it. awsome
  • + 3
 Good video but not enough for a vod I think...
  • + 1
 thanks for making this vod, seen better vods but its still awesome and im glad i watched it, awesome trail and riding!Salute
  • + 3
 sick trail, but not VOD material
  • + 2
 nice but the actually video was not vod material
  • + 2
 that was cool, i wish i had somthing like that near my house.
  • + 0
 yo sweet riding. looks like sooo much fun (dont have the bike for it) but i love the transition double. great vod. short... SWEET... and awesome
  • + 1
 nice
i like your trail
very nice
i like dual
my bike is for dual
but e put my bike in dh/fr
sesion
  • + 3
 amazing props
  • + 1
 Pretty rad, but it would have been better if you muted the audio that was there or added music.
  • + 1
 that looks awsome to ride... jumps and slalome was amasing... defenatly VOD
  • + 0
 Holy that looks so fun! Props to you guys taking the time to build such a rad trail. Keep up the good work and keep shredding!
  • + 2
 sweet run! a head to head track like that rocks! nice Vid
  • + 0
 oh yeha the vid is shots (repeated of only about what... 8 corners) not done yet... is right... and believe me.. the speed they had... you gotta be low to ge that
  • + 0
 Nice vid love the speed and angels.. To all that beaks lets see you get VOD!!!
  • + 0
 cool video and nice track, but i've seen better videos. i wouldn't call it a vod. its a sweet track tho.
  • + 0
 That looks fun,a realy fine track! But some editing and music will be perfect!
  • + 1
 killer!! i miss beacon...sad almost...
  • + 2
 that was amazing
  • + 0
 Amazing skills !! Vod for Me ! music is a detal, which is skill it makes this film vod
  • - 1
 wrong^
  • + 1
 See that's why I love dual, awesome vid, excellent track Smile
  • + 1
 nice riding dudes keep it up :]
  • + 2
 wicked man,wicked
  • + 1
 dont think it shold really be vod
  • + 1
 needs some work(music, less talking, etc) nice though
  • + 1
 kyle you kill it! speedster!
  • + 1
 Nice little slalom network guys i like!
  • + 0
 sick vid!! dude check out "cyberlink power director" you get like a one month free trial, you might like it!
  • + 1
 whats a good video editor
  • + 2
 that track looks awesome
  • + 1
 thast sooooooooooooooooo kl! props to u!
  • + 0
 i didnt like it too much to be honest it didnt get me off my seat but good job guys
  • + 2
 cool trail Wink
  • + 1
 home made 2x(?) trialBig Grin great invention guys!!
  • + 1
 Nice one. Just goes to show hardtails are just as fast as full sussers.
  • + 1
 PB guys I think you made a mistake!
  • + 1
 thats a tight track but theirs nothing big to it man
  • + 1
 this is good stuff keep it up tup
  • + 0
 dude, I have to makje it out to beacon this summer! that looks smooth. is it by the bottom end of the old blastoff course?
  • + 1
 nice track
  • + 1
 Long live dual slalom!
  • + 0
 that looks like a sweet track....did yall build it?
  • + 0
 Yep, Kyle and I along with a host of various friends built the course.
  • + 0
 Great vid, even better race! Got any more?
  • + 0
 how did this become vod.........
  • + 0
 Haha funny track xD
Fav ;p
  • + 0
 I agree!!!! It's a BBBBBBIIIIIIIIIIIIIIIGGGGGGGGGG Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
  • + 1
 thats a sweet track!
  • + 0
 not vod but thats an aweso0me track right there
  • + 0
 That course is bran spankin' new. it's not even close to finished.
  • + 0
 SICK OF THE PINK BIKE LOGO THRUOGH THE VIDEO
  • + 0
 Im not gay...i perfer bikes
  • + 0
 that looks sweet man. great idea for a course. love the idea
  • + 0
 40-50 proof. come on guys... 80 proof and up get some everclear Big Grin
  • + 1
 syncronized biking
  • + 0
 Awesome. They really flow!
  • + 0
 when did they build that at beacon?
  • + 0
 you can't miss it dude! it's up the main strip. it is so tight they make it look easy here... it's way tighter and slower than you might think... Wink
  • + 0
 HT Vs Squishy= Non-stop laps and fun.
  • + 1
 i want that trail!!! vod
  • + 1
 yea agreed^^^^^^^^^
  • + 1
 music ??? edit ???
  • + 1
 looks super fun
  • + 1
 please purchase lol
  • + 0
 garos .. is VOD not POD.. and i agree with you ;>
  • + 0
 wow super trails u got there dudes
  • + 1
 Flow power!!
  • + 0
 yep...is not enough for a vod but nothing to do...:P
  • + 1
 looks like fun
  • + 0
 and that is pod;/...nice track but Its not material for POD
  • + 0
 sweet track, nice synchronize duals
  • + 0
 that looks intenese and fuuunn
  • + 0
 great looking lil ds track you've got there guys!
  • + 0
 gd but noy vod worthy
  • + 0
 that looks like mad fun
  • + 0
 nice
  • + 0
 nice
  • + 0
 Amazing!
  • + 0
 Nice trail and vid Smile
  • + 0
 i agree not vod
  • + 0
 and this is the POD?????
  • + 1
 no its not POD. its VOD!
  • + 0
 cool VOD
  • + 0
 Big Shit (again).....
  • + 0
 smoooooth!
  • + 0
 thats groovy
  • + 0
 +ou-!!!!
  • + 0
 sick lines
  • - 3
 haha like the barspin at the end
  • - 1
 THAT was VOD!?!
  • - 1
 wtf!! why that is a vod?
Below threshold threads are hidden

Post a Comment




Copyright © 2000 - 2019. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv56 0.039920
Mobile Version of Website