You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login

Video player is disabled while the embed window is open.

Copy and paste the HTML code below:


Color:
Size: X


|

| |

GoPro HD HERO Camera: Berrecloth Red Bull Rampage Highlights 2010

Hop on board with Darren Berrecloth, 3rd place winner of the 2010 Red Bull Rampage Competition. See Darren's intense and innovative lines down the rock cliffs of Virgin, Utah from a perspective you can't see anywhere else.

45 Comments

  • + 9
 Claw had the best big mountain line for sure. They edited the crap out of this though, all that footage was from his first run where he went down on that three at the end, plus where he hike-a-biked in the middle... I was hoping they would show the footage of claw throwing his helmet into the bushes with the GoPro attached, lol. btw... RED BULL! i know Rampage is off in the middle of nowhere but my god, you guys need to figure out the production side of filming an event like this... take a lesson from billabong, hurley, quiksilver, and ripcurl. They film from tiny islands in the middle of the pacific and have better feeds than what i saw for rampage. Shouldn't be an excuse for how involved Red Bull is with extreme sports these days.
  • + 2
 1. his run was sick, regardless if it was edited. 2. if you didnt like the feed, go to virgin, utah
  • + 2
 ha, i'm pretty sure that's my whole argument. no doubt on his run. I thought his second run was better than atherton's regardless of his fluidity at the top and mid sections.
  • + 2
 his last and final run where he was holding on for dear life lmao was amazing when he came back from that then the 360 at the end and had to stop for air, just goes to show how much of an amazing rider berecloth really is.
  • + 2
 i say they judge rampage with go pro footage from each rider. because that line looked a lot different from the riders perspective
  • + 2
 he had the best line out of them all! he shoulda done better than than third
  • + 2
 That should have won it in my eyes
  • + 3
 that 3 was sick!
  • + 8
 i want more
  • + 2
 VOD for sure! That track is intense! And that 360, just perfect!
  • + 2
 what a champ
  • + 2
 the three came around perfect and it looks big. and can't imagine zinks three!
  • + 1
 Congrats on the 3 of that drop Claw!
  • + 6
 I can't believe they didn't show the Helmet cam of the 3! they could have just shown the clip after Frown
  • + 1
 golly that was large
  • + 1
 this has to be vod!
  • + 8
 why did they edit both of his runs together?! i want to see the whole second run that he had where he almost go bucked at the top! if you didnt notice, they put them together at about 45 seconds.
  • + 4
 yea i saw that, and i too wanted to see where here messed up and almost threw it away!
  • + 1
 Vod soon
  • + 1
 this video is his first run with a ton of jump cuts so you dont see his mistakes from the first run. and the video of the 360 was shot from someone else's camera. kind of depressing cuz his second run was off the hook. on the first drop it cuts him going right into the wall ride, its hard to notice but there was allot more riding between him and the wall ride. also after the road gap as soon as he lands there is a jump cut to the 360 where he is supposed to eat shit but they switched cameras to make it look like its part of the same run. MALARKEY
  • + 3
 Damn thats intense!
  • + 2
 MASSIVE!!! INTENSE!!! I can smell a VOD comeing soon!!!
  • + 1
 Too bad you can't see how insanely sick the recovery was at the top. Yeah Claw. Great run. Ken
  • + 2
 i wish they didn't cut out half way on the 3 POV, other then that so sick!
  • + 1
 holy shit that must be scary when you're at the top!!
  • + 1
 That looked pretty crazy VOD
  • + 1
 VOD for sure! thats crazy
  • + 1
 THANK YOU! i've been looking for a helmet cam of the rampage for ages
  • + 1
 Love the helmet cam! Feels like I'm riding it!
  • + 2
 360! buttery smooth!
  • + 1
 he was much better ride then cam lost out
  • + 1
 Epic... he is the Champ at the Mountain Biking Sport
  • + 2
 VOD
  • + 1
 and it has my vote on VOD
  • + 1
 sick 360!
  • + 1
 Awesome! SICK!!!
  • + 1
 so sick claw is amazing
  • + 1
 WOW vod that was sick
  • + 1
 What bike is he riding?
  • + 1
 what bike is he on
  • + 1
 simply wow!
  • + 1
 and we have a VOD
  • + 1
 VOD so nice

Post a Comment




Copyright © 2000 - 2019. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv65 0.031333
Mobile Version of Website