You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login

Video player is disabled while the embed window is open.

Copy and paste the HTML code below:


Color:
Size: X


|

| |

Breaking in Bikes with Vink and Fairclough on the Biggest Jumps in the World

Nico Vink is the man. This year, for Rampage, we teamed up with Hope to give him the bike he always wanted but never had. Then he took it to Belgium with Brendan Fairclough. Vincent Tupin and Sam Reynolds to hit some 80 foot jumps. No. Big. Deal.

20 Comments

  • + 16
 My sister at the 00:07
  • + 4
 hahaha se is pretty hairy or is it only me? xD @LukyPLato
  • + 5
 her mate is waaaaaaaaaaaay fitter ha!
  • + 11
 So SICK!! Brendog and Nico Vink!! Love Vink's custom black Gambler and these jumps are UNREAL! They make it look so damn easy but we all know those jumps can kill Haha
  • + 8
 Its edits like this that remind me I realy cant ride a bike
  • + 0
 pretty much dan-dh .. think i may just take a lump hammer to my bike and f**k it off a cliff haha

no gambling on a gambler, took all that in its stride..and more beside. skills Scott, more please x ta
  • + 4
 The best edit Scott have made so far, I wanna go shredd NOW!!!!
  • + 4
 Do I spy with my little eye an ohlins boxxer damper?
  • + 2
 begs the question, how big can you go? it doesn't seem like the bikes are even breaking a sweat, this is just the beginning....
  • + 4
 I'm sorry but.........Gamblers are f#cking great bikes!!!
  • + 3
 i really cant ride a bike Frown
  • + 3
 Did I just watch a moto edit? MTBs don't get that kind of air. WTF? lol
  • + 4
 MORE COWBELL!!!!!
  • + 3
 So cool.
  • + 3
 they are insane
  • + 3
 too big, too friggin big
  • + 2
 Notice...............he chose boxxer world cup!!!!!
  • + 2
 Haha.....is that a customize SLAYER helmet I saw........??
  • + 1
 Does anyone know where this is?
  • + 1
 This was mostly shot in Malmedy (BE) and Hurtgenwald (GER)

Post a Comment




Copyright © 2000 - 2019. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv65 0.021219
Mobile Version of Website