You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login

Video player is disabled while the embed window is open.

Copy and paste the HTML code below:


Color:
Size: X


|

| |

old helmet cam

early sping '10 shot on my ghetto-cam

95 Comments

  • + 32
 SICK!! good building!!
  • + 41
 i think i hate you... how about i trade you everything i have for that set?
  • + 10
 ohh man by the looks of the last part of the video i thought you were sending it on the last jump, and i was like "your not gonna make it!!" lol, awesome work as usual man
  • + 11
 holy shit someone spent alot of time building
  • + 5
 a philadelphia quote "a little touch of heaven"... kindof sounds gay but it works?
  • + 7
 vod dammit!!
  • + 2
 suck a sick trail
  • + 10
 Verry Nice. Smooth like lobster dipped in butter.
  • + 11
 Those jumps are so sexy
  • + 4
 where is this?
and if i ever travel there...
ca i pay you to ride it?
i would appriceate it.
  • + 3
 Sickest jumps I've ever seen!
  • + 1
 hi were about do you live i have a place in nova scotia digby and was woundering if you ever wanted to hook up next time im over in canada
  • + 4
 that line is dialed!!
  • + 2
 did you make allllll that??!
  • + 5
 yep
  • + 2
 Almost made it!!!!! That line makes me tingly all over Big Grin
  • + 2
 This SHOULD be VOD, soo smooth and great job building
  • + 1
 wow thats art !! how long did all these take props man thats a holllle lotaaaadigging
  • + 1
 I've spent 4 years digging there.
  • + 1
 thats insane deserves build of the year(y)
  • + 1
 nice place to ride Frown we dont have any good place to ride in here -.- im so jeallous
  • + 2
 you should totally come build in chilliwack
  • + 1
 Dude, those jump lines are built like...perfectly...the dirt is compacted sooooo well...:P
  • + 2
 that dirt must be so nice to dig
  • + 2
 that is probably the flowiest trail ive ever seen. so sick!
  • + 1
 holey cow!!!! awsome sooo smooth
Drool
  • + 1
 looks sicck! looks amazing fun to ride too
  • + 2
 sick bro
  • + 1
 what type of helmet cam is that?
  • + 1
 its just your baisic cannon point-and-shoot.....duct-taped to my helmet lol you can see it sketch out a bit on the bumps
  • + 1
 nice vid jumps are made with perfection
  • + 1
 wow those look like so much fun!
  • + 1
 if they were bigger they would be sickk Big Grin
  • + 1
 where do you get your dirt? i dont see any digging holes anywhere xD
  • + 0
 there are no holes, I hate'em... instead the whole line is a trench, the dirt is just placed appropriatly as the trench is dug, it allows for drainage, a path to get back to the start, as well as provides all the dirt needed
  • + 1
 that looks like the funnest trail to ride ive ever seen good job
  • + 1
 that track looks soooooooooo smoth!!!!!!!!!!!!
  • + 1
 What camera are you using?
  • + 1
 random cheap cannon taped to my head
  • + 1
 awesome trail ya got there
  • + 1
 such a sick set, never seen anything like it!
  • + 1
 Thanks Homey!
  • + 1
 sick line, built like a pro
  • + 1
 are they public if so were are they
  • + 1
 this jump are on.................. canada muahahaha
  • + 1
 so clean so sick so amazing just perfect Razz
  • + 1
 yeahh ha but there nice man
  • + 2
 amazingg!
  • + 1
 nova scotia?! whoa homie can i get married there
  • + 1
 that looks soooo much fun
  • + 1
 thats the sickest set of jumps i have ever seen probs too you man
  • + 2
 trails from god
  • + 1
 Nice flow and it looks smooth.
  • + 1
 wow massive props to the builders off the track looks sick.
  • + 1
 Awesome very very awesome!!!!
  • + 1
 That is some sick shit man
  • + 1
 Good vid!
  • - 1
 suchhh nice hits like they look perfectly sculpted! did you use one of those vibrating dirt packer-down things?
  • + 1
 just a flat-headed spade so far this year
  • + 1
 so clean!!
  • + 1
 so sick
  • + 1
 Shitty pb lool
  • - 1
 where about are these ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
  • + 12
 Canada you fool Razz The maple leaf in red is the Canadian Flag! No need for 93 question marks either.
  • + 2
 did you count them? dam!
  • + 4
 wow, you actually did, i thought you were just exaggerating when you said 93, but there actually is lol
  • + 3
 lol
  • + 1
 Microsoft Word, Word counter Razz - I'm not that sad! Honest Big Grin
  • + 1
 Matt you spend too much time on pinkbike youu noob! sick jumps though, just slightly jealous. are they for sale? i'll pay postage and packing to england Wink
  • + 1
 Decent
  • + 1
 SICK!
  • + 1
 were that
  • + 1
 they look so so smooth
  • + 1
 They are lush
  • + 1
 super flowy!!
  • + 1
 Give it loads lad!
  • + 1
 Crazy Razz
  • + 1
 sick trail!
  • + 1
 sweet trail jumps
  • + 1
 Niiiiice......
  • + 1
 that look so fun to ride
  • + 1
 that looks sick!
  • + 1
 that looks pretty sweet
  • + 1
 awesome!
  • + 1
 Beauty.
  • + 1
 why did you stop?
  • + 1
 half of the last landing was gone....
  • + 30
 I am suddenly filled with Canadian pride. Salute
  • + 3
 Those are so sick.........I am too! Drool
Below threshold threads are hidden

Post a Comment




Copyright © 2000 - 2020. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv65 0.016136
Mobile Version of Website