You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login

Video player is disabled while the embed window is open.

Copy and paste the HTML code below:


Color:
Size: X


|

| |

peoplegrapher. Fade Away Session 2011 by Amir Kabbani

1st Niki Leitner(AUT) 2nd Bienvenido Aquado Alba(E) 3rd Tobi Wrobel(GER) Best Trick: Teo Gustavson(SWE) Big thanks to the main sponsors: Mongoose, SRAM, Seba Med and TSG! filmed and edited by Lukas Tielke peoplegrapher.com http://www.facebook.com/peoplegrapher

84 Comments

  • + 34
 this is on of the best DJ videos ive seen, really well done and absolutely love the soundtrack!
  • + 10
 3whip to opo 3whip was so sick!
  • + 1
 @ 2:45... was that a 360 downside whip to late opp tailwhip attempt??? F'in gnarly!
  • + 7
 okay, DJ videos can bore me sometimes. as in a lot of the time they do. this is incredible. good work.
  • + 19
 im gonna have a sram cake at my next bday
  • + 2
 @ 2:45 - f*ck.
  • + 3
 did i just see a 360 triple tailwhip??? or was the bike just spinning so fast that it looked like it? 2:36
  • + 3
 I want some of that SRAM cake!!
  • + 1
 @ stefanGlander sorry i meant to props
  • + 1
 someone should learn flip barspin to late whip. theyd be my new favorite rider, based purely on that trick.
  • + 1
 mattdawg its a 360 windshield wiper pree amazing
  • + 14
 Haha, . anyone else think the DJ was pouring custard on his mixer at the start?? I did..confuzzled me for a while... Waffles..got it.. Ruddy good VOD chaps!!
  • + 1
 yeah for a split second I was thinking WTF is this?!
  • + 4
 i'm speachless . great video . one of the best i've seen .reminds me all the fun and good time in the contest.
  • + 5
 once again sweet edit guys! always love your productions!
  • + 1
 is it just me or did people laugh at the faceplant at 2:42?
  • + 3
 looks like a really fun contest. germans look like they know how to have an awesome time on bikes!
  • + 3
 VOD, just like every other vid from peoplegrapher. Awesome riders and awesome tricks.
  • + 2
 maan i was there this was a very awesome day i saw amazing tricks ,bikes and i ate this sram rock shox cakee.......VERY TASTY !
  • + 2
 watched this then ate a sandwich........I enjoyed the latter better...but then again it was a really good fudgin sandwich
  • + 1
 all of your vids create a good feeling, because you team excellent music with awesome riders!! VOD
  • + 1
 amir kabbani is my favorite DJ rider and that was an amazing dj video!! VOD
  • + 1
 Best edit I've seen a bloody long time, great composition, great riding, and above all, good times!
  • + 1
 like this as VOD, great music to flow with the good footage! THOSE TROPHIES ARE SO TIGHT I WANT ONE SOOOO BAD!!!
  • + 1
 WAFFLES!!!! that was wicked, its amazing how they make spinning a bike like that look so easy!!
  • + 1
 .....I just added a DJ video to my favorites, must have been really freakin' awesome!
  • + 3
 whats the song????
  • + 2
 2:40 - definition of face plant Razz
  • + 1
 yeah haha,2:40 it´s like................STOP!!! amazing video
  • + 2
 yo! dope vid, whats the name of the song?
  • + 2
 Foster The People- Houdini ,great song!! check also Foster The People - Pumped Up Kicks
  • + 1
 The beginning of the song sounds like, Caramel Cognac- Milanese. But still a great song and band Smile
Realy like this video lot of progression of germany's finest riders! Nice work!
  • + 1
 EPIC song!!!!!... Foster the People rocks my socks
  • + 1
 All of your vids create a good feeling, because you team excellent music with awesome riders!! VOD!
  • + 1
 hahaha the sram cake!!!! nice. sick vid
  • + 1
 yo ama«ing vid,where are these jumps in germany,,is it bombart am rine?
  • + 1
 It's Boppard on the Rhine River!
  • + 1
 Are u serious !!!!! I was right there this summer,and i didint go!+ I hade my bike,f*ck!!!! Anyway sick vid,sick spot,sick riding and sick ass cake!!!!!!is that a spot ,that runs all summer,or was it just bild for the contest? Cus I got to go next summer!
  • + 1
 There is also a cool freeride and downhill track. This is Amir Kabbani's spot and it's permanent, the biggest jumps are closed most of the time though.
www.pinkbike.com/photo/6914373
  • + 1
 Cool!!!!!! Thx,for all the info! This souns like a prived spot,so if i go next summer,(to visit my grand mother,how lives like 30 min away by car) coud I ride them???and if so ,fo you think it's worth bringing my bike ,If the big dirt jumps are close???
  • + 1
 I think you could ride there, it's definitely worth bringing your bike.
It's an official spot.
www.bikeparkmap.com/view/296/deutschland/bikepark-boppard
  • + 1
 Asome,so stocked for NeXT sommer!!!'
  • + 1
 Killer contest! Looked like an extremely fun day! RidEOn!
  • + 1
 check out their action heroes edit, i also want/need that cake
  • + 1
 .... thats great!
3:28 " so... f*%k yea!
  • + 1
 That's one badass cake.... Thats what I want for my birthday.
  • + 1
 wait, which one won best trick?
  • + 1
 holy! these guys are just throwing down!
  • + 1
 Don't usually enjoy DJ vids but this one is particuarly enjoyable
  • + 1
 what's the name of this AMAZING song ??
  • + 1
 the way that guy just stops at 2:40...
  • + 1
 crazy dirty bastards hahaha Big Grin
  • + 1
 Loved this one. Such a good vibe though the video.
  • + 1
 thats my, and also the best homespot ! Big Grin
  • + 1
 "i love you YOU WON ITTTTTTT!"
  • + 1
 ya the cake was pro just like the vid!!
  • + 1
 video has a great mood and great riding, love it!
  • + 1
 FUCK YEAH YOU WON IT !!!!!!
  • + 1
 VOD!!!!!!!!!!!!!
  • + 1
 lukaaas ♥
  • + 1
 Awesome cake!!
  • + 4
 Yeah, that cake must be very delicious (in polish ''sram'' means ''take a shit'') Razz
  • + 1
 no way?! hahahaaa
  • + 1
 really man, in bad language
  • + 2
 thats amazing haha! Imagine the sram CEOs face the first time someone told him lol
  • + 1
 whats the song
  • + 1
 whats the song?
  • + 1
 Love this!
  • + 0
 where is this,in germany,?????????????????
  • + 1
 Boppard, Germany
  • + 1
 awesome song selection!
  • + 1
 swweeet videeo!
  • + 1
 soooo sick
  • + 1
 song please Smile
  • + 1
 That was a cake!?
  • + 1
 vod
  • + 1
 Peoplegrapher killin it!
  • + 0
 mint video
  • + 1
 The link,u put ,it s not from the same spot,?! Where is that?
Below threshold threads are hidden

Post a Comment




Copyright © 2000 - 2020. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv65 0.012671
Mobile Version of Website