You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login

Video player is disabled while the embed window is open.

Copy and paste the HTML code below:


Color:
Size: X


|

| |

49 Comments

  • + 12
 that was some sick riding, filming and editing was great too tup
  • - 11
flag konablastboy88 (Feb 25, 2012 at 7:19) (Below Threshold)
 bet u will wish U landed tHAT FIRST TREE JUMP TOMMOROW O
  • + 4
 Great way to start my day. awesome video makes me want to ride
  • - 2
 smooth dirt jumps
  • + 4
 smooth dirt jumps
  • + 10
 2:02 SO DOPE!
  • - 5
flag Worm-Burner (Feb 25, 2012 at 2:50) (Below Threshold)
 yeah, I had to replay and count again...
  • + 2
 .45 tree stall. That's thinking outside the box
  • + 5
 nice to see santos in a video,great job guys and cant wait till yall come back to the south
  • + 7
 Kudos to whoever edited this vod. has some unique style sick riding as well
  • + 1
 Yeah it really shows between 1.00-1.20 Didn't notice till you pointed that out.
  • + 1
 Video was edited by Nick Brandreth
  • + 1
 Santos are my Local jumps! glad to see that on a VOD!!
  • + 5
 The password was more obvious than I thought it would be.
  • + 3
 Made street and park riding look pretty sweet on a mt bike, nice work!
  • + 3
 that's a great edit....nice work!!
  • + 1
 hell yeah VOD!! So stoked, big thanks to Nick, Jeff, and Adam for coming out to the Santos Trails!
  • - 1
 I was just there for a 12 hour cross country race this past weekend thinking how crazy you would have to be to go off those few on the left. SO cool to see it just a week later.
  • + 1
 I rode that place in FL in 2007, Santos pretty cool spot and its been around for a while
  • + 1
 jumps are A LOT bigger nowa days...
  • + 2
 skill when he hit the tree
  • + 1
 Ocala Florida dirt jumps.
  • + 1
 Shreddin' my home trails in Florida !
  • + 1
 That's the definition of "Sick as F*ck",
  • + 1
 Just epic vid!!!! Awsome Edit! RideOn!
  • + 1
 Why does my android phone not know how to play this video?
  • + 1
 I didn't know there was city called SPARTA in the states . . Athens yes
  • + 1
 arcade fire neon bible what a band nice ridng sweet
  • + 1
 one of the best VOD's in ages.... Great edit
  • + 1
 what was the Song and who edited it ? great concept. I like it !
  • + 1
 Arcade Fire, Neon Bible. Crackin' vid, top stuff.
  • + 1
 are you gonna live all your live with such face, bro?
  • + 1
 ^big drop(yes it is), killer video,awesome riding...very nice
  • - 1
 its amazing how a song can make an atmosphere that otherwise would not exsist.
  • + 0
 where is that park under the highway?
  • + 1
 Philly.
  • + 1
 Nice edit! )
  • + 1
 that was sick
  • - 1
 Come to Tallahassee next, Jeff! You gotta see the new jumps that just got built here.
  • + 1
 sick vid
  • - 1
 Some very creative post on that video, well done and original.
  • - 1
 Is that F.D.R. in Philly?
  • - 1
 Ugh, loved the vibe, but man it's boring to see MTBs in Burnside.
  • - 1
 heck ya, that was awesome!
  • - 1
 hell yeah.
  • - 1
 That was awesome!
Below threshold threads are hidden

Post a Comment




Copyright © 2000 - 2019. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv65 0.026587
Mobile Version of Website