You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login

Video player is disabled while the embed window is open.

Copy and paste the HTML code below:


Color:
Size: X


|

| |

Huck to Flat

Two days filming at Bromont featuring Benjamin Desprès Morin and Étienne Heyburn. Filmed & Edited by Arturo Fransolet //Fave and Share if you like the edit!

77 Comments

  • + 57
 this is amazing. vod for sherrrr
  • + 20
 gets my vote
  • + 15
 vod material for sure
  • + 13
 DAMN E.T. rippin' it my dude!
  • + 8
 2:16 brought a tear to my eye.
  • - 1
 Fur sure
  • + 42
 i expected more hucking to flat, but that was pretty damn good, no slow mo!
  • + 3
 I din't see any huck to flat ! Nice video but if you call it huck to flat then there should be some.
  • + 2
 @barnz0rz that was all slo mo... It's just incredibly fast
  • + 31
 If this doesn't get vod I will do something drastic
  • + 27
 Camera man: For this next shot, I think I'll track to the right...
  • + 12
 Magnifique vid! Crappy boxxer....
  • + 1
 ya that could be a problem that was a insane hit though
  • + 1
 haha tape fixes everything Bogumil1202247......duct tape i my preferred suspension tape though. but that might just be me. Smile
  • + 1
 In fact I would use carbon fiber and resin. Unfortunetely it is magnesium alloy so I couldnt put that to furnace to makes resin harder, but for sure even without furnancing it would be enough strong.
  • + 12
 This is so dope
  • + 9
 Awesome edit! The very first scene was perfect haha!
  • + 3
 Love the Lightness these guys ride with....it is almost as if they just flow down the trail without hardly touching the earth. Except when they ball that is Wink

Nice work guys, inspirational clip that just makes me want to ride my bike
  • + 7
 sick
  • + 7
 nice vid les boys
  • + 6
 love that song. very unique
  • + 4
 Good job les boys! ça ride vraiment fort!!
Et nice edit Arturo tu progresse! Smile
  • + 4
 more people should ask for the names of songs, when it is listed in the credits

& VOY
  • + 5
 Amazing video and awesome soundtrack for this !!!!!
  • + 5
 VODVODVODVODVODVODVODVODVODVOD
  • + 5
 one of the best videos i have seen in a long time
  • + 3
 One of the best videos in a while! Great sound track. Tres bien! You guys pin it too. Gotta get out to Bromont.
  • + 4
 Freeride definitely aint dead.
  • + 4
 Trés bien! Really nice edit! tup
  • + 4
 nice vid, bromont rocks, crazy trails so much fun.
  • + 3
 At first I thought that 'nose diving trick' in 0:26 was intentional, but apparently it was not. Super cool video though!
  • + 2
 Really enjoyed this vid....I like the out takes too....shows that we are all human....defo vod
  • + 3
 very cool footage and the riders were good too ha.
  • + 2
 probably my favorite edit i"ve ever seen, super sick!!!!! i love how the riding totally clashes with the song!!!!
  • + 3
 YO dood sick vid do you have a slider?
  • + 3
 How did you know?! Smile
  • + 3
 INSANEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
  • + 4
 sa coche .;é
  • + 3
 sick makes me stoked to ride bromont again
  • + 4
 VOD
  • + 3
 Awesome riding fellas ! Way to keep it real !!
  • + 4
 really good !!
  • + 3
 I feel sorry for those poor boxxers! great video all the same!
  • + 2
 awesome song choice. great riding.
  • + 1
 Very nice! Reminds me of Vermont, rocky, rooty, ungroomed, loamy...so good.
  • + 2
 Love this edit! So inspirational.. Just makes me wanna go ride! Yeeow
  • + 2
 Good job guys! Nice tune selection!
  • + 2
 i was waiting so long for this to be VOD
  • + 3
 sooo sick
  • + 3
 huck to upslope
  • + 1
 amazing video!!! can someone please tell me what the name of the song is please?
  • + 3
 Dusty Springfield - Spooky www.youtube.com/watch?v=f7QzxYAjgNc
  • + 3
 very nice
  • + 3
 dope
  • + 2
 Song ?
  • + 8
 Spooky-Dusty Springfield
  • + 1
 "no slow motion" is that what all the kids are saying today?
  • + 2
 bien fait les jojo!
  • + 1
 uhmmm did u say VOD!!!!!?
  • - 1
 Did no one else notice that 99% of the shots in this had a slow right pan - got really annoying!! haha

Sick video though, riding wa sweet!
  • + 1
 Nice Video dude, but don´t use in every scene the slider! Wink

Greets Sam
  • + 2
 voy
  • + 2
 Well that was Orchestrated.
  • + 1
 ah pas de bol pour la fourche!
  • + 1
 Hahaha loved the beginning and the middle and the supertramp at the end
  • + 1
 song?
  • + 1
 VOD Bitches!
  • + 1
 Where is this trail
Below threshold threads are hidden

Post a Comment




Copyright © 2000 - 2019. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv56 0.034981
Mobile Version of Website