You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login

Video player is disabled while the embed window is open.

Copy and paste the HTML code below:


Color:
Size: X


|

| |

Don't tell anyone I'm on a 29er..

Filmed, Edited, & Music by Bryn Atkinson

40 Comments

  • + 31
 love how he self filmed it
  • + 17
 awesome...fixed shots aint dead
  • + 8
 Big props on doing the whole thing himself, riding, filming, editing, and music. Very well done!
  • + 2
 Raw, unique, excellent...!
  • + 16
 Either way shred on mister atkinson
  • + 13
 That was some serious shredding ,with that speed would not be able to tell what wheels you are on,well done...
  • + 6
 you dont touch terra firma unless you want to bro?! nice one , impressive vid! exactly what Norco 29er? you were going so dast i could not tell haha
  • + 5
 damn typo ..fast!
  • + 8
 The tire started out as 29 and became 26 with that riding. Great job
  • + 4
 That guy could make a tricycle rip! What a smooth rider! Gets me stoked to ride every time I see and edit with him in it. PHuckN Killer!
  • + 5
 Damn he even produced the soundtrack?
  • + 4
 Stupid sick speed. Again with the awe inspiring edit. Bryn has reached cult status with these. Love this shit.
  • + 5
 optic?
  • + 3
 Send it! This video is sick. Makes me so happy I live close enough to ride Galby.
  • + 4
 yeahhh dudee!! That was sickk!!
  • + 1
 I love referring people to this video, among others, when they claim "they can't have fun on a 29er"

Nah, I think we all know what the problem is. Here's a hint, it's not the bike.
  • + 4
 his bumpy riding style makes me think to Stevie! Smile #LongLiveChainsaw
  • + 3
 This has to be filmed on other than oriental express
  • + 4
 Looks to be all over galby
  • + 3
 What was this filmed with?
  • + 4
 That scrub though.
  • + 4
 VOD!
  • + 4
 Wow!!!!! Shredit
  • + 4
 gotta love galby
  • + 3
 Who would have thought a 29er could dance like that!
  • + 4
 So sick
  • + 3
 so styley of a vid ..
  • + 1
 nice job with this whole edit! music, riding, everything is rad
  • + 1
 Buddy's all over it ! Noice
  • + 1
 I ride a 29er and tell everyone. I love it.
  • + 1
 Um well it thought i went fast on my bike then you got HIM lol
  • + 2
 Is this in Bellingham
  • + 1
 29er well built. Norco doing it again B-)
  • + 1
 SICK!!!
  • + 1
 So sick
  • + 1
 Awesome!
  • + 1
 legit!

Post a Comment




Copyright © 2000 - 2017. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv65 0.043523
Mobile Version of Website