You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login

Video player is disabled while the embed window is open.

Copy and paste the HTML code below:


Color:
Size: X


|

| |

Commencal Furious

Colton King riding the Commencal Furious.

188 Comments

  • + 23
 Love this video!
  • + 54
 vod surely that first wipe was super stylish!
  • + 2
 sick video!!!
  • + 4
 vod material man sick style !
  • - 1
 Way to rip!
  • + 1
 I could see that getting VOD in like the next couple of days, or even tomorrow Wink
  • - 18
flag tom-towers (Dec 21, 2008 at 11:28) (Below Threshold)
 look at the title
  • + 10
 O ok kool didn't realize... lol im an idiot
  • - 15
flag dubprof (Mar 29, 2009 at 0:14) (Below Threshold)
 Vedder baby!
  • - 1
 cool vid
  • - 1
 one of the best vod's we've had in while
  • + 16
 those trails look dialed fast flowy filled with jumps and stunts so nice,and good riding to nothing amazing but it was fast threw in some tricks it looked really awsome good vid!
  • + 0
 Sick vid, and Stylish riding there Colton. Where are those trails at 74.2- 93.0?
  • + 1
 Is it at Vedder b/c I have never found them.
  • + 1
 nice vid! keep it up man!Big Grin
  • + 2
 nice trails
  • + 1
 great music crisp riding Altogether top video cant wait to get out
  • + 27
 What bike is he riding?
  • + 7
 lol, so far in the ads, ive had gay singles, gun liscences, and bad breath cures Razz
  • + 10
 Storo999^^^^^ FAILURE, if you're trying to be funny then get a life
  • + 0
 good riding
sick contrast in the colours
nice beat
pretty goodd vod Smile
  • + 2
 it makes me sad watching kids ride as hard as they do and theres no were to ride here Frown
  • + 0
 thats bad@$$
  • + 8
 I say this guy has some balls! ( even though the landings are proving something else Smile )
  • + 3
 nice trails but how did doing tables and one no hander and nothing special editing get vod i mean the video was good dont get me wrong just that is nothing special for it to be VOD
  • + 3
 orgasmic! the only thing i could do in that video is the bail at the end! XP
  • + 1
 thats awsome that looks like the trail is near your neighborhood too. at the end when your leaving, no? that would be so sick to have a place like that near by me good ridin man def vod someday
  • + 2
 Read the title. its says Commencal Furious. And its not devinchi, its devinci.
  • + 3
 this video isnt working any more...its not playing
  • + 3
 same for me has happened for quite a number of videos lately
  • + 3
 wierd...
  • + 1
 yea a bunch of vods recently wont play for me either
  • + 1
 sucks because i love this video
  • + 1
 me too...
  • + 4
 video of the day!
  • + 3
 good bike, good rider, good trail
  • + 1
 nice riding and trails. where are they at?
that was a sick table off that ladder drop.
  • + 2
 so VOD, track was so cool...
  • + 1
 haha this kid is sickk, i got him to try a back flip in whistler last summer... kid gaver!!
  • + 1
 Stylish first jump. Cool vid m8 !
Love this bike and I'm a proud owner of a
2009 Furious CG :-) !!!!!
Furious ROCKS !!!!!!
  • + 1
 i have a commen├žal furious too. it's realy fast when you are switching direction.
i love this bike
  • + 2
 Awesome riding & Trail!
  • + 1
 definitely resembled vedder. makes me antsy for when the bike parks open. woooooo
  • + 1
 Commencal Furious is a sweet bike I bought one this weekend and damm i am glad that i did it!
  • + 1
 where the f**k is this i want to ride soo bad! location please? personal message me
  • + 1
 wow that trail looks super fun. VOD for sure!
  • + 1
 wow cool vid i wish i had a trail like that near me!
  • + 1
 nice vod!!! where's that trail?

congrats!
  • + 0
 Awesome riding man! That was a nice, high energy, sick trails, nice bike kind of clip! Faved it for sure..
  • + 0
 probably 1 of the best videos I'v seen in a while!!!!!!!! Great trail + great rider = sweeet vid
  • + 1
 Nive video... Anyone else only ever read the "below threshold" comments?
  • + 0
 Yep, thats all i do, (except this one lol).

Cool video!
  • + 1
 Like the French only scream at races: "Laissez les freins!!!"
  • + 1
 dude those trails are sick, ur rip dude, u have whips on lock
  • + 0
 awesome video, but I'm not to sure about the color of your frame, its a bit to, i dunno, its to much lol
  • + 0
 man those trails are so much fun, i ride the last trail like ever second day
  • + 0
 Where are they??
Chilliwack?
  • + 0
 yea its looks like vedder mountain
  • + 0
 vedder mountain and little mountain in chilliwack
  • + 1
 Great to see locals getting VOD. Great video, love the lighting.
  • + 2
 this kid RIPS!!!
  • + 1
 nice video and cool musics! commencal bikes are great...
  • + 1
 DJ Incogneto - Out of the Box... It says at the end of the video.
  • + 1
 how old is this guy he looks gud for how old he looks
  • + 1
 I'm Liking it. He looks pretty at home on that bike.
  • + 1
 That trail looks so good!
  • + 1
 how old is this guy? his super good!
  • + 1
 just turned 16 when we filmed
  • + 1
 demo 7 makes a better job!! =P ahah
  • + 1
 The furious i want as a freeride bike sweet as
  • + 1
 hay look it's a mini atherton but only better lol
  • + 1
 I like the looks of the 20 footer at 27 seconds sick
  • + 1
 what are u serious this made vod. omg
  • + 1
 f*ck i wanna go ride!!!
really nice riding!!
we had the same fork:>
  • + 1
 Wow, so smooth flying, so smooth riding : )
  • + 0
 i was gonna buy that bike but couldnt find any in the shops... and i wasnt gonna buy it through internet for sure...
  • + 1
 Some good riding there, and the trails are great too!
  • + 2
 is gonna be VOD
  • + 0
 Loving Th Video VOD and the Bike That why I got 2009 CG Furious for Crimbo Best Present ever.
  • + 2
 Sick!
  • + 0
 nice video chaps!!!!awesome trail,cool skill on the kid with the lid
  • + 0
 is the first part vedder mtn? vod
  • + 0
 I live in chilliwack to nice bike we should go bikeing some time
  • + 0
 dude that was so flowy vod
  • + 0
 finally a VOD! about time! i love that vid...
  • + 0
 Sick riding, nice bike, good video
  • + 0
 nice video & riding , awesome trail
  • + 0
 great riding.. Nice bike (I would say that though)
  • + 0
 yesss finally this would be a great vod
  • + 0
 i think commencal have them selves a new advert! (Y)
  • + 0
 this track is just perfect! sweet video! tup
  • + 0
 That was sick. DL is dope
  • + 1
 dope riding .
  • + 0
 good job with the video jordan ! its sick
  • + 0
 that wa mint! that trail looks well fun to ride
  • + 0
 legit colton when my bieks done well go for a rip.
  • + 1
 I want that bike
  • + 0
 ... right to my favorites!
  • + 0
 awsome vid! and where abouts in chilliwack is this or is it secret?
  • + 0
 vedder is right by cultus lake and little mountain is around the down town area these are no where near secret so check them out they are soooo fun!
  • + 0
 k thanks i know where vedder is
  • + 1
 Vedder Rocks!
  • + 1
 DUDE this is SICK
  • + 1
 love that track
  • + 1
 sweet thnx for the song
  • + 1
 sweet trail nd bike
  • - 1
 definately the sort of vid that makes you want to get out and rise! well played dude
  • - 1
 Btw, I've seen some worst ones being VOD and this one definitely deserve it for great riding!
  • + 0
 Sick video. what bike is that?
  • + 0
 commencal furious
  • + 0
 shore style freeride rocks !!!
  • + 0
 sweet ride m8!! great riding!! nearly crashed at the end lol
Big Grin
  • + 0
 vedder? where is that? those trails look awesome! sick vid! and dl rocks!
  • + 1
 perfect VODSmile (
  • + 1
 VOD, I love that video
  • + 1
 Niceee Waterhead
  • + 1
 that was dope
  • + 1
 now u no how to whip!
  • + 0
 Nice Vid! Love the riding, very smooth.
  • + 0
 thats a nice vid and a super trail ,good job
  • - 1
 Dude thats an awesoem wip u pulled at the start .. wish i cud wip like taht lol .. VOD material defo!
  • + 0
 those trails are to jizz over . . . props to everyone involved
  • + 0
 nice vid, cool tricks, but vod? i think thats pushin it
  • - 1
 he is such an amazing rider!! Big Grin loving the bike, rider and the trails, we have nothing like that over here Smile
  • - 1
 haha yeah we do, you've just gotta know where to look.
  • - 1
 dude, where i live there is nothing like this and travelling isn't easy at the mo so i can't get to the places like this.
  • + 1
 you best get digging then =)
  • - 1
 yo, this should definitely be vOD soon! its awesome. Is that an 08 furious?
  • + 0
 I have always loved that bike, nice riding!
  • + 12
 I just realsied it wasnt you
  • + 1
 Beautiful
  • + 1
 chilliwack Smile
  • + 1
 DL is sooo dope
  • + 1
 Nice video!
  • + 0
 very very good
  • + 0
 sickest vidio ever
  • + 0
 nice video, nice riding
  • + 0
 how old is he?
  • - 1
 Commencal Furious ==> VOD !
  • + 0
 good video
  • + 0
 How old is he?
  • + 1
 I'm guessing 17?
  • - 1
 What are you rideing a devinchi ollie?:o
  • - 1
 mmm, makes me want that bike,
  • - 1
 Sick job boys! Keep rippin it up Colton.
  • - 1
 That was some solid riding Colton! sick video for sure
  • - 1
 HOLY **** THAT TRAIL WAS AWSOME!!!(and you) ^^
And i love that bike! Big Grin
  • - 1
 cool song and cool ride... i ;like it very much...vod
  • + 0
 Sweet video!
  • + 0
 how old is he
  • + 0
 video is sooo cool
  • + 0
 the best rider
  • + 0
 song out of the box
  • + 0
 LOL TOAD STYLE ! No need to wear any body armor but Moto Helmet required lol. Still a skilled rider !
  • + 0
 nice riding
  • + 0
 chiliwack?
  • + 0
 that was sick
  • + 0
 Where are these trails?
  • + 0
 super sick vid!!!
  • + 0
 that is quality
  • - 1
 Was that a transition he was riding? Was that a hardtail??
  • + 0
 cool track!
  • + 0
 i am 16
  • + 0
 cool ride!
  • + 0
 What the song
  • - 2
 what seat is that?
  • - 2
 hardtailo8 is a fag
  • + 0
 hardtaildh08 davee
  • - 1
 this should be VOD!!!
  • - 1
 Very Nice !!
  • - 1
 niceee vid man
  • - 2
 this video will be my viagra when i am older... god i jizzed a little
  • - 1
 Sick video man. Vod!
  • - 1
 i like that...
  • - 1
 song?
  • - 2
 As The Ultimate Cyclist would say "Just plain gnar!"
  • - 1
 sick trails
  • - 2
 were is that !!!!!!!!!!!!!!
  • - 1
 *ride sorry
  • - 2
 yo man nice ride whats the song man
  • + 0
 The song is at the end of the money. DL Incognito - Out of the Box.
  • - 1
 wheres the trail, the one in the first bit on the video.
  • - 1
 voddd man!!
  • - 1
 whats the song

Post a Comment




Copyright © 2000 - 2019. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv56 0.043560
Mobile Version of Website