You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login

Video player is disabled while the embed window is open.

Copy and paste the HTML code below:


Color:
Size: X


|

| |

Danny MacAskill - April 2009 - Inspired Bicycles.

Download at: http://www.inspiredbicycles.com/media.php

385 Comments

  • + 40
 its god
unbeliaveable (sp??)
  • + 37
 Eek
I've never even seen Ryan Leech bust moves as crazy as this!
Ridonculous!
  • + 50
 VOD! its hard to believe some of those tricks...
  • + 20
 Macaskill, the definition of good, this will get vod.
  • + 28
 Ryan Leech has zero skill comapred to this kid props man
  • + 15
 VOD
  • + 8
 All I gotta say is WOW!! Insane vid, for sure vod!! Big props man!!
  • + 7
 Ahhh so awsome!!
  • + 8
 VOD. 270 was awesome the song goes well, haha he backfliped off a tree!!!
  • + 3
 This is so sick. I mean those tricks are so hard to learn. VOD no doubt! Big Grin
  • + 4
 Some really sick tricks put together with some nice shots the right music and some editing HOLY SHIT! :o
  • + 4
 is danny superman with a mask?
  • + 3
 well he inspired me, this guy is unbelieveable. that flair off that tree was insane. VOD all the way B-D
  • + 6
 Like a combination of harry main and ryan leech, minus the weed and gay hopping. Amazing stuff.
  • + 7
 a flaire off a tree... that sums this up... awesome
  • + 3
 This guy is amazing, VOD all the way, that is AMAZING. This just makes you want to get out and ride!!
  • + 3
 man, when flair off the tree, when he supported hiself with the wall and a railing, the backwards noesmanuel. that video was incredible
  • + 10
 just like i said on the copy of this vid, Ryan Leech aint got nothing on Danny, ned prop this all you want... but its true
  • - 23
flag xcracer13 (Apr 21, 2009 at 12:43) (Below Threshold)
 meh, Ryan leech is pretty sickkk....
  • + 19
 he is.... but Danny's better
  • + 5
 gotta be vod.... come on pinkbike!
  • + 4
 it was amazing everything up until the flair, after that it was just shittin brix
  • + 7
 at the end when all the people are just looking over like did he actually just do that :L
  • + 6
 mindfuckingbrainwashingshitrightthere....
  • + 5
 this just has to be VOD, no question about it
  • + 4
 that was some outstanding riding there. no other word for it.
  • + 6
 infact, this is my favourite biking video..
ever! Eek
  • + 4
 Got my vote for VOD!
  • + 3
 VOD
  • + 4
 I love this guys riding some of the hugest threes off of sets I have ever seen. he the next Gen Favorite pro biker everyone on the planets gonna respect this guy like ryan leech
  • + 5
 the tree flair is insane this is a great vid and will get vod very soon
  • + 6
 VODSmile LEECH for retire. It's time for Danny;]
  • + 4
 That is the most ridiculously good trials riding i have ever seen. Pro BMX'ers would be proud of some of those tricks but he can do the trials stuff as well. Awe inspiring riding. Its a case of when not if this will be VOD.
  • + 5
 V O D ?
  • + 4
 Some kids will said : photomontage. But is skill of MacAskill ^^ amazing
  • + 2
 That's fucking amazing VOD
  • + 2
 Wow, some of those tricks look unreal. If this doesnt get VOD, ill be shocked.
  • + 1
 this video is pure sickness every sequence a thrill to watch
  • + 3
 sad.. the staff do Vod the same video uploaded later by other one....
  • + 1
 such a sick vid!
  • + 2
 hey everybody, you all got your wish! this video was VOD like 3 months ago! lulz!

click this link unless you're gay!
  • + 1
 That's the most VOD worthy vid I've seen in months! Man this dude is nutz(in the best way!
  • + 1
 different upload got vod...same vid different upload
  • + 1
 so inspiring, so insane
  • + 1
 Absolutely the most amazing thing I've ever seen. I want more, and in HD next time!
  • + 5
 Wow....just wow! And i love how everyone looks when he 360s down the staircase and when he drops off that bridge thing. Id feel so pimp if everyone looked at me in amazement after something like that! Smile
  • + 4
 It is so inspiring - it just makes me want to go out and ride. He is such a talent. He makes me proud to be Scottish!
  • + 4
 OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO MYYYYYYYYY FUCKING GOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YOU ARE THE BEST STREETER OF WORLD!!!!!! AA!! CRACYY THE BEST VIDEO OF STREET.
  • + 5
 This kid may be a trials rider but he is possible the sickest urban rider ever! f*cking props to this man! I hope we see a lot more of his riding. NWD? Somebody needs to get this kid out there.
  • + 3
 Yes he should get a proper movie segment outside trials DVD's. I dont know anyone who would be bored by this.
  • + 6
 man..omg.. sick, made skill great editing as well!! clean all the way though VOD VOD!!
  • + 1
 different upload got vod...same vid different upload
  • + 5
 Of course this should be VOD. Macaskill does things on a bike that can only be described as amazing.
  • + 1
 different upload got vod...same vid different upload
  • + 5
 What the hell just happend!? What planet is he from?
omg..soooooooo good!!VOD
  • + 1
 different upload got vod...same vid different upload
  • + 2
 Never in my wildest dreams would have I even thought some of what he does even possible! He was my hero way before and now........I can't even explain! This is the most perfect example of taking riding and making it your own. truly inspiring!
  • + 5
 This is taking Trial to a new level,absolutly amazing how he can ride this waySalute
  • + 6
 VOD.. sick riding and nice editing
  • + 6
 he makes it look so easy
  • + 2
 reverse manual thats a new one
  • + 3
 yeah it is i love it

btw what song is that?
  • + 2
 its band of horses the funeral
  • + 5
 he must be like the best one in the world you rock!!!!!!!!!!!!!!
  • + 2
 I love the slo mo of him wipping between the walls - he looks like some sort of bike ninja! But then again, the rest of the video ain't bad either, its by far the best thing I've ever seen.
  • + 4
 unhuman ! maaannn this is so coool :O it truely shouts that impossible is nothing ! this dude pushes the limits !
  • + 4
 how was this not vod its honestly the best bike section ever truely amazing riding period
  • + 4
 Danny is sick. perfect mix of street trials and bmx. Trials needs to go in this direction.
  • + 4
 lol when those people saw him jump off the bridge at the end they crapped there self lol
  • + 5
 holy shit!
  • + 2
 at 17.9 you can see tha he runs two different types of brakes. it looks like a strocker trial and a avid code or juicy, defianetly VOD for sure
  • + 1
 its normal for trial to run a disc brake front.. and magura hs33 in the rear.. i think maybe an echo lever? but no disc lever
  • + 4
 he fucking flaired a tree omg!!
  • + 1
 cant u do that omg, i can!!
  • + 2
 Thats the sickest, most insane, craziest video i've ever seen! V O D
  • + 4
 Ryan Leech just shit his pants!
  • + 2
 ....hol shit...im speachless as well....that flare on the tree...and the size of sum of those bunnyhops...that was unreall!!! fucking amazing VOD VOD VOD VOD
  • + 2
 different upload got vod...same vid different upload
  • + 1
 VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD !
  • + 1
 different upload got vod...same vid different upload
  • + 0
 gutted
  • + 4
 wow this is amazing VOD for sure
  • + 1
 VOD probably ne day VOD i love the rider :X shit unbelivebol tricksBig Grin hard to imagine someone who does 180 nosdive up to 8 steps and then nose manualBig Grin sick riding nice editing good song :X
  • + 1
 different upload got vod...same vid different upload
  • + 4
 itll be vod tomorow for sure crazy
  • + 1
 different upload got vod...same vid different upload
  • + 3
 i just cant believe this reverse wheelie... just true perfection on two wheels!
  • + 3
 i rekon! how much practice would u need though. VOD!
  • + 2
 does anyone know what brand of bike he is riding?
  • + 1
 inspired frame.. i think a fourplay maybe?..24" street trials frame..
  • + 1
 insane.. i'm amazed everytime i watch it.. i really wish pinkbike would put trial videos for vod bc some of them r amazing, such as this one.. totally amazing and should be VOD
  • + 4
 easily best bike video i have ever seen
  • + 4
 man that was crazy the flair on the tree was un real
  • + 4
 im not a trials type of person but that was sweet
  • + 3
 what! that was literally the best video of trials rideing i have ever seen. u got urself faved, and my vote for V.O.D.!
  • + 1
 different upload got vod...same vid different upload
  • + 3
 Omg thats some of the best riding iv ever seen.
  • + 1
 has to be VOD AMAZING I WANT TO GET INTO TRIALS NOW ANYONE GOT A DECENT TRAILS BIKE THEY WANNA SWAP FOR MY CUSTOM KONA SHRED 08
  • + 1
 different upload got vod...same vid different upload
  • + 3
 fuuuuuuuuuuuuuuuuuuccckkkkkkkk. haven't got any other words for this
  • + 2
 WoW the flair on the tree !!!! I love this style !!! It's Just Inhumaine
  • + 1
 *inhuman Wink
  • + 4
 has to be VOD
  • + 2
 different upload got vod...same vid different upload
  • + 3
 ryan leech just got pwned hah POD
  • + 2
 danny macaskill just shit on ryan leech
  • + 3
 Best trail rider I ever seen!!!
  • + 2
 OMG this vid is amazing !!
I have never seen anything like it !!
VOD!
  • + 1
 different upload got vod...same vid different upload
  • + 3
 amazing.!!!!!!!!!!!!!!!!!!MY GOD.......is insane
  • + 2
 This is seriously the best biking I have ever seen...absolutey insane!!! VOD!!
  • + 1
 it is like the best vid for that kinda stuff the bike is sweet he is amazing so amazing rider +amazing bike = awsome vod video
  • + 4
 not human... VOD
  • + 1
 different upload got vod...same vid different upload
  • + 1
 that if fucking insane I mean who the hell decides to flair a tree, and that 360 down that subway stairs or something that is just crazy AWESOME VIDEO and CRAZY RIDING
  • + 3
 thats amazing. he takes such a sick street aspect into trials
  • + 3
 Uhmm...Amazing, fantastic,unbelievable. speechless
  • + 3
 no, video of the month !
  • + 3
 the sickest video i have seen in my life
  • + 1
 this is unbelievable how can a human been ride like that for me he is an alien or something like that! hahahaha holy shit thats the only thing I can say
  • + 3
 every day on new bike lol great riding dude!
  • + 3
 wow ur like the best ever how long u bin ridin
  • + 1
 11 years
  • + 3
 man some of those moves he went like 20 feet to flat ridiculous AMAZING
  • + 2
 hehe .)) men is very good . real i see first GOOD trialmen .... very good )


" ne takoy kak vse - krytoy"
  • + 3
 Danny Makaskill has got skills! VOD
  • + 1
 different upload got vod...same vid different upload
  • + 2
 AAAAAAAAAHHHHHHHH!!!!!!!!!!! YEO WTF!!!!! I M LEFT SPECHLESS MAN INSANE BEST VID EVER
  • + 2
 this is the most amazing video i have ever seen, not even exadurating, i cant believe it, i love this video
  • + 2
 Someone needs to check if this kids human, thats just hard to beleive, AMAZING !!!!!!
  • + 3
 That flair off the tree is possibly one of the best things ive ever seen.
  • + 1
 yeah it was amazin! an those drops were huge!!!!
  • + 2
 such a sick video. hes a trials rider but hes got some street rider mixed in with him.. so solid
  • + 2
 OMG, riding the tree is amazing. In general - great vid. I recomend the VOD position for that!
  • + 3
 Flying Hudini Smile
  • + 3
 awsome !!! you're good man props
  • + 2
 i am totally lost for words that is the best video ive ever seen i have to watch it again
  • + 2
 thank u for posting this vid ! i tried twice with no luck , dannys amazing !
  • + 3
 why isnt this vod yet??
  • + 1
 Gotta love the public reaction of "where did he go?" after the stairs and the drop at the end. lol
  • + 1
 what the f*ck is wrong with this guy? hes gotta be on the roids or something
  • + 2
 yo i dont about u but have u seen any one better than him
  • + 2
 There is no way this cant be VOD! Absolutelly amazing!
  • + 1
 wow really ha insane can i have ure autograph. haha im not eaven kidding this is so insane
  • + 2
 he's skills are amazig ! VOD !!
  • + 1
 different upload got vod...same vid different upload
  • + 2
 this dude has got some black hops on a bike
  • + 2
 awesome! I wish I could do that.
  • + 0
 Eek
i had all the time to think what to post while scrolling down here.. still dont know what to say..all i know is that i need to go out and ride
oh yeah
V
O
D
!
  • + 2
 make the vod comes true please! that's the choosen one!!
  • + 2
 OFG THATS AMAZING SICK VIDEO GETS MY VOTE FOR VOD!!
  • + 1
 the fuckin best vidio i have ever seen omg i ride but tats a differnt level
  • + 2
 nope i think VOW = Video of the Week!
  • + 2
 More like vid of the year
  • + 1
 holy shnikies. That is all unbelievable. Must be the best trials rider in the world. VOD for sure.
  • + 1
 dude wtf did the alians blow your mind whit skills? :X the title shoud be dany megaskiill:X
love it whats tha song name?
  • + 1
 zactly what i thot when i first saw this
  • + 1
 and its funeral by band of horses. i think it said that in the vid
  • + 2
 vod ide thot about geting an anza and taking up tryls
  • + 0
 agreed that was awesome !!! i liked the flair up the tree and how evey one looked over at the end like "did he just do that?" :O
  • + 2
 wow !!!! fukin amazin it was in the metro this mornin
  • + 1
 one of the best vids on pinkbike and very inspiring has to be vod without a doubt
  • + 3
 ryan who?
  • + 3
 that left me speachless
  • + 1
 different upload got vod...same vid different upload
  • + 2
 omg im speechless that was some of the coooolest stuff i have ever seen
  • + 2
 the flair on the tree was my all time favorite i wanna ride like you...
  • + 2
 vod am starting this now because of this vid it moved me lol Smile
  • + 1
 different upload got vod...same vid different upload
  • + 3
 this has to be vod Smile
  • + 1
 different upload got vod...same vid different upload
  • + 1
 2 days after i commented this Wink
  • + 1
 yeah this 1 was actually newer...idk what really happened
  • + 1
 Ive never watched a video like it and seen someone that good on a bike. Incredible.
  • + 2
 Song: Band Of Horses - The Funeral
  • + 1
 best part is when all the ppl look at what hes done, and basically say holy S#!^
  • + 3
 yea those parts are so cool especially the bridge at the end 305. epic
  • + 2
 HOLY SHIT, Man you are really really good. Wish I could ollie that high
  • + 5
 On second thought your better than good...
  • + 2
 this has to get VOD for sure!!!
  • + 1
 different upload got vod...same vid different upload
  • + 2
 VOD! seen this in youtube before and its definately sick VOD!!
  • + 1
 different upload got vod...same vid different upload
  • + 1
 nice one danny. i can see why u were chuffed with the tree bit! looks insane. definitley VOD
  • + 1
 different upload got vod...same vid different upload
  • + 2
 one of the best peices of riding that i've ever seen VOD for sure
  • + 1
 how has this not been vod yet???its absolutely bloody amazing.great music and editing too!
  • + 1
 different upload got vod...same vid different upload
  • + 1
 different upload got vod...same vid different upload
  • + 1
 different upload got vod...same vid different upload
  • + 3
 VOD!
  • + 1
 different upload got vod...same vid different upload
  • + 1
 Band Of Horses-Funeral. WOOOOOT!!!!!!!!! p.s. thats the name of the song and band
  • + 1
 Awsome, he even makes hopping a curb look cool! every scene is so original!! CLASS!!!
  • + 2
 I wished it would never end Razz
  • + 2
 he definitely has an appropriate name
  • + 2
 VOD VOD VOD VOD VOD amazing video and riding
  • + 1
 different upload got vod...same vid different upload
  • + 1
 I think you should change your name to to skills! Just skills!
  • + 1
 u make it look SO easy and natural!
  • + 1
 VOD All The Way Whats The Name Of The Song
  • + 1
 different upload got vod...same vid different upload
  • + 1
 GOTTA BE VOD!!! THAT WAS INSANE!!.. and very inspiring.
  • + 1
 mad as!! it'd be so good to be able to do that
  • + 2
 Amazing VOD for sure
  • + 1
 different upload got vod...same vid different upload
  • + 1
 that is so good this is y he tech ppl very good rider VOD
  • + 1
 no words for these skills and style , insane!
  • + 1
 omg that was sick great job keep it up with great vids
  • + 1
 I am stupid at this moment, this guy must be god
  • + 1
 there is some sick riding out there)
  • + 1
 how hasn't this got VOD yet best vid
  • + 1
 different upload got vod...same vid different upload
  • + 1
 lot of skills , good tricks
  • + 1
 its rhinestonecowboy@hotmail.ca
  • + 1
 thats the best ever man isane ridding x 100000000 vod
  • + 1
 Hey someone send me a email version of this vid please??
  • + 1
 Since when can trials bikes tailwhip
  • + 1
 AWSOME. TIP TOP, HOLY SHIIIIIIITTTTTTTTTTTTTT,,,,,,,,
  • + 1
 What an amazing video. Brilliant riding. A real inspiration
  • + 1
 i dont ride trials but i cant stop watching this
  • + 1
 seen him today in my town done a front flip am uploading in 10 mins
  • + 1
 NVM that entire section from 3 mins on was nuts
  • + 1
 holy fucking shit he is amazing
  • + 1
 danny ur baest and best rider on pinkbike by fare
  • + 0
 damn i wish this guy would have came to my schoool last year instead of ryan leech, but ryan leech was still pretty sick
  • + 1
 its just silly how it aint got vod yet its so amazing
  • + 1
 He can turn any citys into bikeparks, he rides on everything, he's god.
  • + 1
 thats fucken vid of the century i think i might as well give up now
  • + 1
 VOD!!!! all the way man that is insane!
  • + 1
 dude are you human because your the best ive ever fuckin seen
  • + 1
 any one know what this song is called?
  • + 1
 OMG thats all i can say oh and maybe WOW
  • + 1
 awsome rider!!!!! gotta be VOD.
  • + 1
 it was vod just not this upload...a different guy uploaded it and it got VOD not this 1 for some reason
  • + 1
 this vids so good it should be vod again
  • + 1
 That flare off the tree was NUTS
  • + 1
 HOLY FUCK MAN THAT IS SOME SKILL YOU HAVE
  • + 2
 H O L Y S H I T!!!
  • + 2
 almost as good as me
  • + 1
 Holy shit dude u see 3:20?!?!?!?!?! F*cing nice
  • + 1
 danny mac for transport minister?
  • + 0
 move over david blane, paul daniels, copperfield.....now this is pure magic
  • + 0
 how isnt this vod he's fucking sick its like he shud be on a bmx i loved the flair off the tree
  • + 2
 that is art on a bicycle
  • + 1
 i was just gonna put this song in a bike video. but i like yours
  • + 2
 Three letters:

V
O
D
  • + 1
 amazing ride, nice shot and edited, this is VOD sure
  • + 1
 definitely the best trials biking I've ever seen. YOU'RE CRAZY!!
  • + 1
 probably the sickest video i've ever seen
  • + 2
 vod
  • + 1
 different upload got vod...same vid different upload
  • + 2
 HOLY SH*t!!!!!
  • + 1
 vod for sure that the best trails vid ive eva seen it was amazing
  • + 1
 OMG i bet he bmxs anall hees fuckin class
  • + 1
 VOD!!! ...he had me at the backflip off the tree.
  • + 2
 how isnt this vod?
  • + 1
 because its scotland, i dont think the admins or who ever chooses the 'VODs' like here, i mean when was the last time there was a Scottish VOD?
  • + 1
 no they are stil argueing what category this is .. trial bmx ..freeride Wink
  • + 1
 i love the flair off the tree and the drops at the end
  • + 2
 alll i can is FUCK me
  • + 1
 te vagy a legjobb danny!!!!!!!!!!
  • + 2
 VOD?
  • + 1
 different upload got vod...same vid different upload
  • + 1
 OMFG!!!! VOD!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • + 1
 different upload got vod...same vid different upload
  • + 2
 VOD !!
  • + 1
 different upload got vod...same vid different upload
  • + 1
 Fuckin insane. Whats the song.
  • + 1
 Band Of Horses Funeral.
  • + 2
 205.0 holy shit!!
  • + 1
 I aint a fan of trails but OMG JAM
  • + 2
 what song is that?
  • + 2
 VOD song is the funeral by band of horses.
  • + 1
 different upload got vod...same vid different upload
  • + 2
 NICE VID!!!!!!!!!!!
  • + 1
 VOD some of the stuff he does is just mad lol. amazin video
  • + 1
 different upload got vod...same vid different upload
  • + 2
 sick thanks man
  • + 2
 VOD
  • + 1
 different upload got vod...same vid different upload
  • + 1
 has to be a vod INSANE skills!
  • + 2
 FUCKIN INHUMANE!!!!!!
  • + 1
 holy shit your a great rider!!
  • + 1
 Awesome Vid!! It must be VOD in this week Big Grin
  • + 2
 He is insane.
  • + 1
 hasnt been VOD yet.....:O
  • + 1
 That was ridiculous! Has to be VOD!
  • + 0
 this guys it like 10 times better than ryan leach, like this guy is just insane beyond belife
  • + 1
 sorry ryan leech, you have a heck of a lot of catching up to do
  • + 1
 slightly off topic but what size wheels is he running? 26's?
  • + 1
 nope 24".. its a fourplay frame.. by inpired.. google them !! tup
  • + 1
 ahhh sweet ok. cheers Smile
  • + 1
 im goint to build up my old toy 3 frame for 24" trials.. next month orso.. see how it goes..?
  • + 1
 yeah i was thinking of setting up a max max for the same thing after seeing this vid! not sure how good it would be though...
  • + 1
 there are some head angle issues.. and.. BB rise and clearance of obstacles does count pretty much..
but for practice it would do... i can trial on my xc bike too so.. Salute
  • + 1
 ah fair enough. i just thought it would be a good start because it is such a small bike at low cost innit.
  • + 1
 if you build it up cheap it might turn out a bit heavy but if you keep a keen eye on it it will work out fine..
mayor issue is hopping up.. the rest would be pretty easy on a 24"
  • + 1
 yeah thats what i thought, by hopping up you mean, jumping onto obstacles etc? and if yeah is it the bb height which would make it hard or the saddle height?
  • + 1
 saddle completely down.. a 19" frame wont do any good really..you need a frame with a small seat tube
BB height is the issue you hit your chain ring when riding//jumping up things..
and your stand on the bike is a little different
what makes it all a little bit harder..
but this all does not count for practice.. only when you advance in skillz you start to encounter problems.. Razz
  • + 1
 a 19" frame? the max max is something like a 12"... but yeah i see your point. i always used to twat my chainring back in the day but i think my old bike had quite a low bb.
  • + 1
 take in mind if you run 24" you drop your BB too !! thats why i said that Wink
i still hit my chain ring.. and iots a 22T lol
  • + 1
 ahhh yeah i get you. what about your toy frame, wont that have similar issues?
  • + 1
 yeah sort of.. but i ran a fox 40 in it.. and that worked pretty good.. have had it as a trial 26" with knifen fork..also pretty good BB height..
maybe it will short fall a litlle bit with 24"..but its just for fun..so....
i used to ride trial on street bikes till i build a serious trial bike togehter.. so i am used to huck the extra weight Beer and having a "crappy" BB height lol
  • + 1
 yeah i saw the 40, looked like a tank! my buddy from poland said i can have his old base trials frame, so i think i'll go from there and put on a load of old parts i have lying around until i can afford the good parts Smile ought to do until i get good enough to need something a bit more special.
  • + 1
 base are good frame i thought ?
  • + 1
 yeah i mean he's had it built up as a street bike, saddle and gears and sus n shit, i dont know how it will fair as a dedicated trials bike but it ought to e ok. i think its the ta26, or something.
  • + 2
 what a sick rider!
  • + 1
 mental as in a good mental not like a retard mental
  • + 1
 Has to be VOD! He is mental!
  • + 1
 unbeliaveable
  • + 1
 file den iparxi
  • + 1
 JUST VOD!!!
  • + 1
 different upload got vod...same vid different upload
  • + 1
 noice!
  • + 1
 vod me great job
  • + 1
 different upload got vod...same vid different upload
  • + 1
 absolutly VOD
  • + 1
 sick vid awesome song
  • + 1
 sweet
  • + 1
 VOD
  • + 1
 different upload got vod...same vid different upload
  • + 0
 OMG! ALL THE VIDEO IS CRAZY VOD OF COUSE !!!!
  • + 1
 What Bike?
  • + 1
 amazing
  • + 1
 Just amazing!
  • + 1
 VOD !!!
  • + 1
 different upload got vod...same vid different upload
  • + 0
 that mther fucker crazy man holy shit vod vod vod vod vod vod
  • + 1
 vod
  • + 1
 VOD ! SICK VOD !!
  • + 1
 different upload got vod...same vid different upload
  • + 1
 funeral band of horses
  • + 1
 Danny is The new Trials
  • + 1
 very nice
  • + 0
 sickest vid I've ever seen...pod all the way
  • + 1
 insane!! vod for sure
  • + 1
 juggernaut
  • + 1
 this better get vod
  • + 1
 why ain't this had vod
  • + 1
 VOD!!! Smile
  • + 1
 sick!! VOD
  • + 0
 i saw him live at bikeraderlive got his autograph he is awesome to talk to
  • + 0
 switch manual was unreal such a sick vid
  • + 1
 plz name this song?
  • + 0
 VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD!
  • + 1
 different upload got vod...same vid different upload
  • + 0
 Stunning and jaw-dropping for sure!
  • + 1
 VOD That man is a god!
  • + 0
 How can he do that!?! Thats so amazing i cant put it into words
  • + 0
 why in hell is there 2 of the same videos
  • + 0
 dude that is sooooooooooooooooooo sic
  • + 1
 WOW amazing ride Smile
  • + 1
 best*
  • + 0
 bast thing since martyn ashton
  • + 1
 and VOD!!!!!!!!!!
  • + 1
 different upload got vod...same vid different upload
  • + 1
 nice man your amazing
  • + 1
 fookin awesome
  • + 0
 VOD he is jesus at biking
  • - 1
 jesus fuckin christ is unbeliaveable !!! Love IT !
  • + 0
 sick vid m8 epic
  • + 0
 whats the song?
  • + 0
 VOD VOD VOD!!!
  • + 1
 different upload got vod...same vid different upload
  • + 0
 wow balls to the wall
  • + 0
 must be VOD
  • + 1
 different upload got vod...same vid different upload
  • + 0
 vod
  • + 1
 different upload got vod...same vid different upload
  • + 0
 wow thats orgasmic!!
  • + 0
 fucking sick, props
  • - 2
 play pig with ryan leeche
Below threshold threads are hidden

Post a Comment




Copyright © 2000 - 2017. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv65 0.111362
Mobile Version of Website