You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login

Video player is disabled while the embed window is open.

Copy and paste the HTML code below:


Color:
Size: X


|

| |

Matt's Camp of Champs Entry!

Banter!

104 Comments

  • + 61
 YEEHHHHHH! 1st comment!

props +1
  • + 42
 I would totally have faved this if their was no nickelback...
  • + 30
 Your vids really funny ! Sick edit!
  • + 25
 Defs my fave entry! hope you win man
  • + 19
 bahahah; that was gold man, I loved the would you joist your sister, lol that was the best I laughed so hard, coc would be sick
  • + 14
 hahaha
"feeding off each other, people always say that" from seasons haha brilliant
  • + 13
 The amazing riding outweighs the terribleness of Nickelback, wait......maybe not.
  • + 14
 Nah it does, some of the headcam footage is from a freeride contest in les gets, and hes hitting the same stuff as some of the best freeriders in the world, so props to that. that drop at 1.15 is massive.
  • + 5
 soo sick straight, into favorites, you are a beast man Pimp
  • + 7
 that should be the winner! best 1 i've seen yet!
  • + 7
 I know you will dance for 'CoC'
  • + 1
 great vid i have done the bike jousting soo much fun
  • + 34
 You get my vote because it's clear you love the coc.
  • + 10
 Ok i admit it. I love the coc.
  • - 2
 ofcourse u do.......WHO DUSNT ?!?!?!
  • + 15
 If your not at camp when i am, ILL BE FUCKING PISSED. Nuff said.
  • + 1
 Are you going to COC this year?
  • + 2
 Yes i am. Im very excited. TELL ME YOU WON!
  • + 6
 Hehe, me too. I dont think anyone knows the result yet, but i sold my motorbike so if I am lucky enough to win I will have the money for flights!
  • + 14
 this is a stupid video
  • + 8
 Thats kind of the point.
  • + 9
 Exactly. Fun and dumb. Comedians feeding off each other. HAHAHA
  • + 8
 oh man if you dont like this than you dont appreciate biking
  • + 11
 its about time theres somebody who actually knows how to ride in the coc contest
  • + 11
 THAT WAS KNARLY I WANT U TO WIN
  • + 6
 hahahahah! this is awesome dude! funniest one ive seen, and probably some of the best riding! props man, this is my favorite so far Smile
  • + 6
 thanks man, we had a serious amount of fun making this, plus we learned loads about snake habitats.
  • + 9
 hahaha
  • + 8
 haha i cardboard neck brace lol nice
  • + 6
 Its the new Cardboardtanium l33t Brace, its so fast and light that it needs a spoiler.
  • + 8
 Erm, babe? This is gorjuss.
  • + 8
 lol matt, hope you win mate
  • + 8
 hahahha will dance for cock
  • + 7
 lol you should deffinatelly win
  • + 6
 To be honest I thought about not faving it because you used a Nickelback song
  • + 4
 sorry buddy, guess it isn't to everyone's taste.

PM me the name of a song, i'll use it to upload some of the bloopers that didn't make it to the final cut?
  • + 3
 Still faved it though
  • + 11
 here in canada Nickelback is made fun, along with justin bieber, as the worst artist in the world. great video!
  • + 20
 Nickelback is pretty popular here, but you can keep justin beiber, we don't want him.
  • + 14
 I'm like Baby, baby, baby noo... OH GOD MAKE IT STOP!
  • + 9
 Yeah we don't want him either, he can be fed to wolves.
  • + 4
 jesus christ these comments make me L O L!
  • + 6
 lmao, keep justin bieber, we dont want him lol have you seen his bmx posing?! its shocking...
  • + 2
 wow this was one of the best vids I've seen in a looooong time !!!
Some awesome riding, some funny stuff. maybe don't make fun of Jordie Lunn though ^^. his observation regarding snake habitats in ROAM was extremely interresting xD.
Borat imitation was spot-on XD
  • + 6
 i agree with mtbdarren318 nickelback are so damn corny
  • + 5
 Here's a random one for you... I opened the first Snowboard Shop in the world in 1980 in Calgary called "The Snoboard Shop." The bass player from Nickelback used to drive in from Hannah, Alberta hang out, and buy his skate stuff from us. Strange small world.
Ken
  • - 2
 haha one of my moms cousin help produced one of their cds, haha small world indeed ken, awsome history lesson right their !
  • + 4
 Classic. Whether you like their music or not you have to give it to them for how hard they work.
  • + 6
 This video makes me more stoked than a steam engine.
  • + 7
 that was actually great!
  • + 4
 I thinks we'z gots us a battle! Great vid man! I remember the little bike footy from your other video you made a while back. Ken
  • + 3
 haha, thanks! you should have a minibike race at COC, i bet the rock drop on A-line is possible on a 14"....
  • + 3
 If you win we just might have to film a sequel! Did you check out Jdots and the Guy has to ride his bike? Awesome stuff by all three of you and the others too.
  • + 5
 "will dance for coc"
hahahaa
  • - 4
flag Hixee (Jun 5, 2010 at 6:17) (Below Threshold)
 i could never get over the anogram. e.g 'come to a CoC camp and you coul...' I would love to know what a cock camp would entail!!!
  • + 1
 It's not an anagram, its an acronym!
  • - 1
 english never was my strong point. its a shame they dont do bike exams....
  • + 1
 aye, that be true.
  • + 2
 seems your pretty good at pirate though
  • + 6
 Love it!
  • + 5
 this video should get VOD an the rider is well funny.
  • + 5
 nice dude that actualy the best one ive seen yet vod
  • + 6
 GNAAARRRR
  • + 6
 you man, you
  • + 5
 Haha I'm liken the Borat suit
  • + 6
 oh yes loving it
  • + 4
 Awesome video, you deserve to be king of the coc's...
  • + 5
 Gnarvelous! Props +1
  • + 5
 F*#king lol!
  • + 5
 Will dance for COC lol
  • + 4
 Props +1! This is sick. Gnarvellous riding dude.
  • + 3
 haha great vid makes a change
  • + 3
 you win man that was tietttee
  • + 4
 Awesome!
  • + 3
 best entry iv seen yet, hope you win man
  • + 3
 Wicked video. Top points for flooring your sister! haha. Good luck
  • + 3
 Haha such a funny video ! Big Grin
hope you win
  • + 3
 definitely the funniest, Matt to win!!!!!!!!!!
  • + 4
 hahahaha, thats awesome
  • + 4
 super video!!!
  • + 3
 Not enough steeze but props +52
  • + 11
 no steeze? did you SEE those dance moves?!
  • + 3
 nickelback is trash. your vid is the best so far IMO
  • + 1
 hahaha give this kid the internship! fuckin sick ridin great humor, and nickelback to make people upset!!!!!!! p.s. fuck chad!!!
  • + 3
 VOD!
  • + 3
 lol win.
  • + 2
 LOLOLOLOL.VOD !
  • + 2
 also...not enough funny "a's" for my liking.
  • + 3
 Got my vote!
  • + 2
 should porbs get Vod. good one him/
  • + 2
 Lol, Matt loves the coc. VOD!!
  • + 1
 SICK, hope u make it dude
  • + 1
 holy man that was so so so sick!
  • + 1
 though coc was another thing... xD
  • + 2
 cool
  • + 2
 You legend haha
  • + 1
 Great vid, funny as foook
  • + 1
 Great VID! Big Grin
  • + 1
 dude sick vid!
  • + 1
 what track was it at
  • + 1
 Chatel Mountain Style Course Chicsands Bike Park Woburn Sands MTB Area
  • + 1
 lol at the cat
Below threshold threads are hidden

Post a Comment




Copyright © 2000 - 2019. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv65 0.035684
Mobile Version of Website