You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login

Video player is disabled while the embed window is open.

Copy and paste the HTML code below:


Color:
Size: X


|

| |

Good bye Sunday

sunday bloody sunday ...

429 Comments

  • + 203
 enorme, VOD !!!
  • + 135
 thank goodness for video cameras! so priceless!
  • + 107
 lmao i hope it came 3rd
  • + 133
 be funny if the bike won the race with no rider
  • + 48
 SO FUNNY! i loved it when the guy was chasing the bike, he looked so goofy and the bike was awesome.
  • + 100
 thats the reason alot of people ride ironhorses in DH because no matter what there gonna finish the race
  • + 115
 It's a Horse....of course it doesn't need a rider to keep going. Smile
  • + 24
 ahha i didnt even notice the bike at first , i was expecting someone to like run the guy over or something but that was hilarious, the bike took the corner perfectly
  • + 34
 always knew sunday's were very stabel
  • + 52
 no wonder sam hill is so good, he didn't have to ride the bike, it rode itself.
  • + 66
 RUN FORREST RUN!!!!!
  • + 27
 Holy crap talk about having a perfectly tuned bike, you dont even need to do anything!
  • + 10
 hahahah this video jus as of a couple hours ago got posted on the front page of break.com. Good luck to whoever uploaded it because they got for making frontpage
  • + 7
 talk about a stable bike.
  • + 10
 some dumbass also put it on myspace his and got it put on the featured videos list. now it's got like 300,000 plus views. which would be cool if he'd said he got it from pinkbike and that it wasnt his
  • + 6
 that just made my day!
  • + 6
 so thats why that bike costs soo much... VOD
  • + 4
 id hate to be the rider who got beat by the bike
  • + 8
 Now we know sam hills secret!
  • + 7
 Ok guys, who gave my bike red bull?
  • - 14
flag alex-loranger (Jul 7, 2008 at 19:34) (Below Threshold)
 LOL Thats sooooooooooo funny the new vid is amazzzzing
  • + 2
 Made my day and wow 365 436 views. i never knew there was that many people on the site
  • + 1
 yeah well i deserves every view lmao thats funny
  • + 1
 you got my vote for vod
  • + 3
 its been vod.
  • - 8
flag afro-99 (Jan 8, 2009 at 17:57) (Below Threshold)
 radek sys 200 000 people on pb i say 200 000 000 and this is the best vid ever
  • + 5
 He just washed the bike that morning and I guess God didn't think it was time for it to get dirty yet:P
  • + 1
 hahaha y remonte dessus Big Grin
  • + 1
 the guy in the black looks up at the camera like "really?"
  • + 2
 thats what you get for using a downhill bike for 4x...a show horse wont want to be used as a track horse!
  • - 2
 anyone else notice that it looks more like some kind of gt?
  • + 3
 go sunday be free and no it doesnt look like a gt
  • + 32
 as fast as you can be... you'll never catch me. SUCKEEER
  • + 2
 haha that was so funny i had to watch it like 10 more times...and ill probably watch another 10 times!!!!!!!
  • + 17
 Yeah, that is priceless, you can't even imagine getting a video clip like that! That is awesome how you can hear the spectators all laughing as it gets away, makes the corner and makes a line for the double jump. I showed it to my 3 young children (ages 3,5,9) and they thought it was pretty funny too!
  • + 21
 best. video. ever.
  • + 20
 bahhahhhah, no come back. f-off im still rolling.....
  • + 20
 excellent, VOD!!
  • + 1
 they built that course so good u dont even need to ride the bike!
  • + 2
 The bike didn't want to loose!
  • + 1
 ahh, so that's how sam hill did so well...
  • + 1
 omg so funny lol to the max
  • + 18
 that was freaking halirious, made the turn and everything
  • + 14
 and the jump lol
  • + 15
 Bike: I've had it with you, all the sh*t you've put me through, i've just had enough!
Rider: Nooo come back, i'l give you a warm shower and a lube up!

Classic
  • + 1
 Haha!! xD
  • + 0
 Lol!!!
  • + 14
 wow, that is a definite VOD....How often do you see a bike hit a double without a rider!
  • + 5
 and make it
  • + 10
 $325 for broken fingers, $250 for new Troy lee helmet.. your bike still trying to win the race without you... Priceless!
  • + 11
 that's so funny,vod
  • + 11
 hahaha Big Grin ghost rider xD
  • + 9
 haha I want that bike too!
  • + 8
 haha ... yay why the bike must ride with biker if it can make 3rd place alone? xD
  • + 7
 lol that bikeis more skill ful than the rider lol
  • + 5
 LMAO , that was funny as hell , thank good for video cameras , very price less ... that guy looked so funny running after the bike .... awsome VOD! Smile
  • + 6
 i feel sory for the bloke behind he was getting beat of a bike with no rider!!!
  • + 8
 VOD for sure! Amazing!
  • + 7
 VOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD jme tape trop une baaaaaaaaaaaaaaaaaaaare !!!
  • + 5
 Sam hill's got some explaining to do, if his ironhorse can win without a rider! Best VOD. for sure!
  • + 5
 thats brilliant! plenty of years of practice performed there. a bit of a shame on 4th place
  • + 4
 thats why its the best DH bike in the world...it doesn't even need a rider!!
  • + 5
 you cant tame a horse like that. you need to let it run free
  • + 4
 Ha! Bike rides itself...maybe I should move to france and I'd actually ride well!!
  • + 1
 this video show that if you have Iron Horse you dont need biking skills....it shreds on his own! thats a bike with a personality! send it to Iron Horse see what they will tell you haha =) maybe they will sponsor the bike not you ! =P best VOD ever @
  • + 5
 INCREDIBLE!!
Now I know: Everything is possible Smile
  • + 5
 ha the bike is still in 3rd place!!!!
  • + 4
 bad rider ??? he' s a very good rider !!! it' s a final of a 4cross race !!!


SHUT UP !!!!
  • + 2
 I´m sorry! Didnot know. Just said so.
  • + 4
 at this point you have to wonder, who carries the skill. the bike or the rider lol
  • + 6
 VOD, so f'ckin fun!
  • + 4
 haha thats funny! seamed like the bike rode better with the rider offSmile
  • + 4
 haha lmao what tyers do you have on
  • + 4
 4th racing with an empty bike! lol Big Grin
  • + 3
 Ive always said its not the bike, is the rider but like.... this ikes clearly a better racer.
  • + 3
 wahahhhhhahahahahahahahahhahahahaaaaa LOL! Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin :Big Grin Big Grin video of the year!!!
  • + 1
 Thanks, I haven't laughed that hard in a while. I watched the bike a few times , then when I started watchin' the chaser, Oh man priceless!!! Nice bike set-up tho, really hugs the track!
  • + 5
 wow. Just wow.
  • + 3
 hey man thats jokes. i showed my cuzin we both ride alot. but we've never seen anything like that before. KEEP ON RIDIN Smile
  • + 2
 that guy shoulda just let his bike ride the course and he run behind it, he woulda won
  • + 0
 at least you know that the bike is not the problem any more its the rider. its so funny that the rider got his butt kicked but. that just lets you know how much the bike hats the owner
  • + 2
 Hmmm... Caught in the act of cheating I think - Blatantly using an automatic bike there!
  • + 3
 Thats lmost impossible!!!Smile vod!
  • + 2
 lol wat a wicked short film.... like they say rite time rite place... props 2 the guy who filmed such a wicked vod....
  • + 3
 best vod i have eva seen .......... well funniest.
  • + 3
 why is dat guy raceing a DH bike in a 4x race?
  • + 4
 VOOOOOOOD!
  • + 2
 lol thats hilarious the bike rolled away, why didn't it tip though? did he have training wheels on it:P
  • + 3
 Ghost rider!!! lol Great vod
  • + 4
 vod excelent !!
  • + 3
 Ahahahaha, the funniest bike video i've ever seen xD
  • + 4
 HAHAHA thats great!
  • + 3
 haha so funny vod if it wasnt already
  • + 4
 vod
  • + 3
 wow wow wow that was funny as hell and sick at the sametime
  • + 3
 VOD... Smile Smile Smile ha hahaha very funny...crazy bike automatic hahaha
  • + 3
 all sundays now come complete with autopilot
  • + 3
 LOL VOD VOD VOD thats is very funny xDD Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
  • + 3
 omg longest ghostride ive ever seen
VOD
  • + 2
 you gotta love the loser in forth place who is being beat both by a riderless bike and a guy on his feet.
  • + 2
 That men in green t-shirt got cool bike;D rides without Rider LOLBig Grin
  • + 3
 HAHAHAHAHAHAHA XD WTF!
  • + 2
 COOL!!
IT'S A VERY NICI BIKE RIDER!!!!
Big Grin
  • + 2
 Wow, awesome video, loved it! Funny as hell!
  • + 2
 Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin :thats sweeeettt
  • + 2
 Ha HAAAAA That is hilarious
  • + 2
 ahahahahha... Priceless!!!....
  • + 2
 hahaha the funniest VOD i have ever seen!Big Grin
  • + 2
 got to be one of the funniest thingss ivee seenn all dayy haha
  • + 2
 frontflip to "runner" nice style
  • + 2
 HAHAHAHHA This is the best.
  • + 1
 What i want to know is why is a "sunday" which is a DH bike racing 4X ????????????????
  • + 1
 lol, i would be laughing my head off so much if the bike came first without him on it...
  • + 2
 Sunday = automatic guided bicycle
  • + 2
 lol obviously the bike thinks it can win it on its own,
  • + 2
 aha!!! Thats soooo funny.! Smile
  • + 1
 how in the world can u crash when your bike knos that much the line,I don't understand this
  • + 2
 I'd love to that Rig on some other courses. Maybe on some slopestyle Big Grin
  • + 3
 NICE!!!!
  • + 1
 HAHAHAHA! that video should go on Americas funniest home video or something! "The bike on steroid!, It just won't STOP!!"LOL
  • + 3
 autopilot--^-^--
  • + 3
 hahahahahhahaha VOD....
  • + 3
 ahahaha thats awsome!
  • + 2
 fodase ta fixe looool tem piada Smile Smile Smile
  • + 3
 ahahahah LMFAO
  • + 2
 tout simplement "Video Of the Day"
  • + 1
 nice one..what's that a remote controled bike,? and that's so COOL ...hahahahaha
  • + 0
 3 of the racers were on big dh, and were losing. The guy out front was on a hardtail an like 2 bike lengths ahead. what the hell were the thinking? lol funny vid!
  • + 1
 hahaha thats so funny.
Talk about being at the right place at the right time with the camera Razz
  • + 1
 Looks like the bike got fed up with the rider and just decided to take matters into it's own hands!
  • + 2
 the guy behind him must have been pretty confused
  • + 1
 O.M.G VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VODVOD VOD VOD
  • + 1
 OMG i laghted so hard when i first saw this vid its got to be pod but the is the shortest vod evar thoe
  • + 2
 what a biiiike ! looooool
  • + 1
 iron horse coul use this video to make advertising about their bikes....xDD
  • + 2
 just like a french comedy movie!
  • + 2
 the greatest video....i love itSmile
  • + 2
 in mountain biking everything is posible.....just beat yourself
  • + 1
 Lol the bike doesnt like him after he crazed it into the ground so it Ran away Razz
  • + 1
 hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahha
  • + 1
 nice,runing to catch the bike.
  • + 1
 if i bought one of those things i would expect it to do that as well!lol.
  • + 1
 haha wow deffinatly a nice change for vod
  • + 1
 haha absolutally fookin brillient that camera man deserv a pat on the back
  • + 0
 hilarious...well balanced bike huh jeez...lol he was haulin ass tryin 2 catch up to it
  • + 1
 hahahaha...the bike rides better than the rider...amazing video!!!
  • + 1
 ese man es tan teso que la bike ya le corre sola jajajajaja el mejor
  • + 1
 Smile ahahahahahahhahahhhaaahahahahahahaha
  • + 0
 man this is the best video ive seen its unique just look how many comments have
  • + 1
 but only the bike not the rider.... ah ah ah
  • + 1
 LOL I Hope He Came 3rd
  • + 1
 pjhahahahahahahahaajshajajjajajaaaaaaaaaa Big Grin
  • + 1
 if the bike crossed the line, did it count for a win????
  • + 1
 hahahahahahahahahahhahahahahaha vod
  • + 1
 VOD VOD !!!!!! Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
  • + 1
 haha i was beaten by a bike with no rider
  • + 1
 I'd like to know how long did he run to take his bike Smile
  • + 1
 i wonder if it fell over before he got to it.....
  • + 1
 exelent mais sa veut dire koi VOD ??
  • + 1
 haha realy nice movie heh
  • + 1
 This bike was better in 4x than rider:P
  • + 2
 pod for sure!!!!
  • + 4
 VOD not POD ^^
  • + 0
 the best funny video with a mountainthat I have seen in my life hahahaha lol
  • + 1
 damn - rides better than I do!
  • + 0
 haha Razz
  • + 2
 Thats Amazing
  • + 1
 xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD VEY FUNNY!!!!!! hahahahahahaha knight rider
  • + 1
 i wonder what place he got
  • + 1
 wow whats the chances of that happening ...haha
  • + 2
 i wonder how far it got
  • + 1
 i wonder if his bike is sponsored to
  • + 2
 ahahah xD VERY FUNNY!!
  • + 1
 hahaha that was prety funny
  • + 1
 Unbelievable, lets hope the bike went all the way!
  • + 0
 wt a shame it happened feel sorry for the dude bet he nearly had a heart attack
  • + 1
 I LOVE THIS VIDEO !!!! GHOST BIKE xDDD
  • + 1
 if you watch it rides the corner, and little bumps lmao
  • + 1
 talk about a ghost ride lol
  • + 1
 lol. Thats sooo awesome that u got that on camera!!! VOD for sure!
  • + 1
 Heh, poor guy. Everybody is laughing at him.
But it was funny. Big Grin
  • + 0
 so that is why everyone likes the sunday so much. it will finish the race without you. huh never knew that
  • + 1
 wow! that guy could run pretty fast
  • + 1
 Thats fucking halarious lol
  • + 2
 Funniest POD I've seen.
  • - 1
 VOD...
  • + 1
 hhaaah!sweet! its ace how it carryed on goin after it hit the jump! sweet!
  • + 1
 The bike is propably still rolling
  • + 1
 Bwahahahaha RC Bike strikes again...
  • + 1
 LMFAO thats awesome! a true VOD!
  • + 1
 First comment in 3 years LOL
  • + 1
 hahahahahahahahhahahahahahahahaha
  • + 1
 at least the track is well built VOD
  • + 1
 the bike wasnt even in last place. haha
  • + 1
 i bet the bike finished the race for him!
  • + 2
 aaahahahahaha ;DDDDD
  • + 2
 lmao thats so sick
  • + 1
 funny vid, but who rides 4x on an iron horse sunday???
  • + 1
 was just gonna write that haha
  • + 1
 What is that. I posted it just one.
  • + 1
 That bike rides better than me.
  • + 1
 That bike rides better than me.
  • + 1
 That bike rides better than me.
  • + 1
 Now that is one well balanced bike!
  • + 1
 That bike rides better than me.
  • + 1
 hahahaha wow i have 1 question why is he riding a sunday on 4x?
  • + 1
 That bike rides better than me.
  • + 1
 That bike rides better than me.
  • + 1
 how ????? it was amazing tho , bet that wudnt happen again if he tryed !
  • + 1
 That bike rides better than me.
  • + 1
 iron horse goes on a rail. good bike Big Grin
  • + 1
 his bikes so dialed it doesnt need the rider
  • + 0
 hahaha!! Sundays are so awesome you don't even have to put a rider on one for it to rip down a race course!!!
  • + 1
 IRONHORSE so good, it will ride itself
  • + 1
 thats funi as fudge, funiest vid i think iv eva seen
  • + 2
 ahhahhah,funny VOD!!!
  • + 1
 why is this the most viewed video on PB?
  • + 1
 yeah
  • + 1
 Funnnyyyy man Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin hahahha
  • + 2
 HAHAHAH , VOd all day !
  • + 1
 JEJEJEJEJEJ ESTUVO MUY PADRE
  • + 1
 no wonder it kept going its a horse!
  • + 2
 vod!!!!
  • + 0
 aaaaahahahahahahahahahahah Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
  • + 1
 haha man that was insane,a bit of a fluke though
  • + 2
 LOVIN IT
  • + 2
 HAHAhahahahaaaaaa
  • + 1
 Wow..something you don't expect to see Big Grin
  • + 1
 Hahaha, awesome. That Sunday wanted to win, rider or not!
  • + 2
 VOD!!!
  • + 1
 what are the chances of that?!?!
  • + 1
 that is one determined bike
  • + 1
 ahahaha what a wonderfull chase!!
  • + 1
 Thats awesome love it what u whan bet the bike came 3rd
  • + 1
 HAHAHa VOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • + 1
 is this Michael's K.I.T.T.? Big Grin
  • + 1
 HHAHAHAHAHHAHAHA...VVVVVVVVVVOOOOOOOOOOOOODDDDDDDDDD
  • + 1
 Czemu na polskim PB jest to samo Vod, co w wersji oryginalnej?
  • + 1
 that was funny
  • + 1
 fail at life big fella
  • + 1
 LOL cool video dude
  • + 1
 LOL
  • + 0
 hahahhahah very funny!!!!!!!!
  • + 1
 ghostie!!!
  • - 1
 VOD lol not every day u see a sunday racing dh without its rider! the sunday isnt the best for nothing!!
  • + 1
 Hahaha thats is great !
  • + 1
 hehehe
  • + 1
 hahahahahaha sooo goood!
  • + 1
 epic...
  • - 2
 hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah vod bro
  • + 1
 hahahahahha DIALED!!!!
  • + 1
 hahahaha dude u should try to get that to happen
  • + 0
 Omg!

Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin

Is a nice bike!!!!

:P
  • + 1
 brilliant!
  • + 1
 hahaha
  • + 1
 epic lolz XD
  • + 1
 LOL !!
  • + 1
 LOL OMG!!!!!!
  • + 1
 LOL !!
  • + 0
 why cnt my bike do that Razz
  • + 1
 lol thats great!!
  • + 1
 Hahaha!!!
  • + 1
 HAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!
  • + 1
 hahahahaha so nice...
  • + 1
 comical
  • + 0
 LOL, love it. i wish my bike would do that!
  • + 0
 his headset must be super tight!
  • + 1
 loooooool
  • + 1
 THAT BIKE HAVE A SOUL!!!
  • + 1
 this is amazing!
  • + 0
 omfg thats so funny ha ha ha i think i shit my self
  • + 1
 IH pride! xD
  • + 1
 mad!
  • + 1
 AHAHAHAHAHAHAHAH
  • + 0
 wtf thats fucking sick man...
  • + 0
 so now we know Sam Hill´s secret he is remote controlled HIHI
  • + 1
 ghost rider LOL Smile
  • + 1
 lmfao that's ace!
  • + 0
 hahahahahahahaha chooki u make me smile haha exelent
  • + 0
 baahahha that would be hilarious if his bike won the race
Big Grin
  • + 1
 ehehehhe THE BEST
  • + 0
 hahah thats the best runner I've ever seen! man thats so skilled!
  • - 1
 LMAO!!! omfg that was really good shit! that sux u loose ur time because the fucking bike gone! wahahha
  • + 1
 quality!!
  • + 1
 hahahahahah VOD
  • + 1
 Hilarious
  • + 1
 hi is really fast runSmile
  • + 0
 brings a hole new meaning to the word ghost ride Big Grin
  • + 1
 aahhahahahha GHOST RIDER
  • + 1
 hah!
  • + 1
 sam hill hahahhaa
  • + 1
 Do best. he he he he
  • + 0
 seems the bike didnt really like the guyBig Grin lmfao LOSER
  • + 1
 hhahahahahh amazingggggg
  • + 0
 hahah....That made me laugh Big Grin
  • + 1
 hahah thats awesome
  • + 0
 only in france! great vod
  • - 1
 at 1st the vid started and was thinkin this vid. sucks till the fall and now im crying from laughing.
  • + 0
 You should gutter your bike.......Ha Ha
  • + 1
 VOD
  • + 1
 hilarious
  • + 0
 vod tht is so sick thts like once in a life time thing lol
  • + 0
 classic... run Forest... run!
  • + 1
 funny...(good balance)
  • - 1
 Who else is now gonna say that it is not in the bike but in the rider? That bike was FAST ^^
  • + 0
 this bike is amazing! omg! Big Grin hahahahahahahahahahahahah Great VOD Big Grin
  • + 1
 haha
  • + 1
 Best VOD Ever!!!
  • + 0
 Fantastic ! Sunday rules ^^.
  • + 1
 yeahh very good bike Big Grin
  • + 0
 funniest pod i've seen for a couple of weeks
  • + 1
 thats sooo funny lol
  • + 0
 hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaHa
  • + 1
 best VOD of the week!
  • + 0
 Haha, Hilarious.

probably ran the rest of the race and won Smile
  • + 0
 of course it will win on its own. its a sunday.
  • + 0
 that bicycle was pimpin and doin hoes!!
  • + 0
 Ghost rider Smile Smile Smile Nicolas Kage??
  • + 0
 haha hoo he got it before it fell over thats awsome
  • + 1
 so funny hahaha
  • + 1
 WOOWWO!!!!!!
  • + 0
 this was on national tv today!!
  • + 0
 tht always happens when i bail from jumps too........
  • + 1
 amazing!
  • + 0
 wow man... that vod.... is the best!!! yeah!
  • + 0
 owned
  • + 0
 comooooooo? a que caja
  • + 0
 great video!! VOD
  • + 0
 holy crap!!!!! lol
  • + 0
 that's awesome
  • + 0
 thats soo funny aha
  • + 0
 haha dope shit
  • + 0
 awsome vod!
  • + 0
 lmao this is great!!!
  • + 0
 One word...... AWSOME!!!
  • + 0
 Mint :-D
  • - 1
 the guy at the very back looks like a fast racer.
  • + 0
 hahahahahaaa so perfect
  • + 0
 LMFAO BEST VOD!
  • + 0
 ahaahahah !
  • + 0
 lol very funny VOD
  • + 0
 thats awesome
  • + 0
 muhahahahahhahaha
  • + 0
 hahahaha awesome vid
  • - 2
 jajajjajaja es bueniiiiisimo....cosas insolitas de la vida excelente jajaja LOL
  • + 0
 werd Frown
  • + 0
 VOD!!!
  • + 0
 Vod nice 4 corss:>
  • - 1
 jajajajajajajajajajajajajajajajajajajjajaajajajaj good rider
  • + 0
 omg that is amazing Razz
  • + 0
 lol thats mint
  • - 1
 arent the laws of physics and gravity strange,ha ha
  • - 1
 haha thats ace ace VOD LMAO
  • + 0
 that rocks
  • + 0
 priceless
  • - 1
 VOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • - 1
 nice!!!veeeeeeeeeeeery nice:P
  • - 1
 ha...i saw this a few years ago on youtube...its still funny!
  • - 1
 This is the original
  • - 1
 does the guy win if at least his bike crosses the finish line first? lol
  • + 0
 Wiked wiked!
  • - 1
 ha ha ha i love this video it is so funny
  • + 0
 wohahahahahaha
  • + 0
 lolllll
  • + 0
 vod
  • + 0
 omg, so funny
  • + 0
 incredible!yes
  • + 0
 hehe niceBig Grin
  • - 1
 super misto daca nu te superi unde se afla locul asta?
  • + 0
 lol that was sick
  • + 0
 VOD! Awesome.
  • + 0
 haha ausome bike!!
  • - 2
 love it
  • - 2
 mint
  • - 2
 its at lac blanc
  • - 3
 should be tittled invisible rider
  • - 3
 hahahahahahaha thats f***in mad
  • - 2
 ooooo...my gooooddddd Big Grin
  • - 3
 priceless! chatch me if you can Big Grin
  • - 2
 fuck yeah
  • - 3
 Yess... this is a ghostride. POD!
  • - 2
 hahaha so funny
  • - 2
 VOD perfect Big Grin
  • - 2
 mocne...Big Grin
  • - 3
 the sunday can run alnoe, that's why Sam Hill is so good. LOL Big Grin
  • - 2
 RUN FOREST RUN!
  • - 3
 omg bst hing ever did he ctch the bike at the end??
  • - 2
 was this real?
  • + 1
 eh?
  • - 3
 looooooooooooooooooooooooooooooool good bike loool
  • - 2
 funny lol lol!!!!!
  • - 1
 that was cool
  • - 1
 No rider.....no problem
  • - 1
 did it stoped? xDD
  • - 1
 how did it go so far??!
  • - 1
 cheter! Big Grin
  • - 1
 chyba cheater!!
  • - 1
 hahahahaha
  • - 1
 haha, thats awesome
Below threshold threads are hidden

Post a Comment




Copyright © 2000 - 2019. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv56 0.152508
Mobile Version of Website